سپاهان پس از پیروزی مقابل صنعت نفت تا حدود زیادی قهرمانی‌اش را در لیگ برتر قطعی کرد ولی این اتفاق تحت‌تأثیر حرف‌های امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی قرار گرفت. او خطاب به خبرنگاران گفت:

فوتبال

«به‌دلیل اتفاقات کوچکی که در باشگاه سپاهان افتاده است، به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهم شد.» قلعه‌نویی با گفتن این جمله دیگر حاضر نشد حرفی در مورد دلایل جدایی‌اش بزند و همین موضوع باعث شد تا رسانه‌ها اخبار متفاوتی را در مورد دلایل جدایی او از سپاهان منتشر کنند. می‌گویند رفتار نامناسب تماشاگران سپاهان با رضا عنایتی، مذاکره پنهانی باشگاه با برانکو ایوانکوویچ، جدایی بازیکنان تاثیرگذار سپاهان و کم شدن بودجه این باشگاه برای فصل آینده، از دلایل اصلی جدایی قلعه‌نویی از تیم اصفهانی خواهد بود. یک روز پس از حرف‌های قلعه‌نویی بود که محمدرضا ساکت در مصاحبه‌ای از ماندن سرمربی فعلی خبر داد و گفت:«اتفاقی که قلعه‌نویی به آن اشاره کرده آنقدر مهم نیست که او سپاهان را ترک کند و برای فصل آینده هم این مربی را در اختیار خواهیم داشت.»مدیرعامل سپاهان حتی بعد از بازی با صنعت نفت چندبار با قلعه‌نویی حرف زده و گفته می‌شود که تا حدودی هم نظر این مربی را برای جدایی عوض کرده است و این احتمال وجود دارد که قلعه‌نویی سال بعد هم در سپاهان بماند.

دوست دارم بمانم

عصر روز گذشته و 48 ساعت پس از دیدار با صنعت نفت، قلعه‌نویی تا حدودی موضع خود را در مورد جدایی از سپاهان تغییر داد. او که احتمال ماندنش در سپاهان را ضعیف قلمداد کرده بود، به ایسنا گفت: «دوست دارم در سپاهان بمانم اما تکلیف این موضوع را به پایان فصل موکول کرده‌ام.» قلعه‌نویی در ادامه به دلایل دلخوری‌اش از اتفاقات اخیر اشاره می‌کند:« من دوست دارم در سپاهان بمانم چون اینجا آرامش خیلی خوبی دارم. خدا را شکر نتایج سپاهان در این فصل خوب بوده هر چند که با ایده‌آل‌های من فاصله دارد. من از بعضی‌ها دلخور هستم که ظاهرا آمده‌اند و به بازیکنم (رضا عنایتی) حرف‌هایی زد‌ه‌اند. البته بعدا رضا هم گفت حرف خاصی زده نشده است. به هر حال داستانی بود که تمام شد و در حال حاضر تمرکزمان روی بازی‌های آینده است.» البته قلعه‌نویی دیروز در گفت‌وگو با یکی دیگر از سایت‌های خبری، باز هم از جدایی حرف زد و تاکید کرد که دیگر دلسرد شده و نمی‌خواهد در سپاهان بماند.هر چند که این مصاحبه قبل از مصاحبه‌ای بود که قلعه‌نویی با ایسنا انجام داد و از تمایلش برای ماندن در سپاهان حرف زد.

برانکو تکذیب شد

در روزهای اخیر این شایعه هم مطرح شد که باشگاه سپاهان با برانکو ایوانکوویچ به‌صورت مخفیانه مذاکره کرده و این موضوع باعث ناراحتی قلعه‌نویی شده است اما مسعود تابش قائم‌مقام سپاهان این خبر را تکذیب می‌کند: «من اصلا از این موضوع خبر ندارم .» او در مورد ناراحتی قلعه‌نویی از رفتار برخی هواداران سپاهان به‌دلیل شعار علیه عنایتی می‌گوید:« در تیم‌های پرطرفدار از این اتفاقات رخ می‌دهد. »گفتنی است که سایت باشگاه سپاهان هم در بیانیه‌ای خبر مذاکره با ایوانکوویچ را تکذیب کرد.

آلترناتیو قلعه‌نویی

از اصفهان خبر می‌رسد که مسئولان سپاهان درصورت جدایی قلعه‌نویی، به نخستین گزینه‌ای که فکر خواهند کرد منصور ابراهیم‌زاده است. ابراهیم‌زاده یک مربی اصفهانی است و مطمئنا حضور او در سپاهان بیشتر باعث خوشحالی مخالفان قلعه‌نوعی خواهد بود. در سپاهان بعضی از بازیکنان رابطه چندان خوبی با این مربی ندارند در ضمن عده‌ای از تماشاگران سپاهان هم به این دلیل که قلعه‌نویی به بازیکنان اصفهانی بازی نمی‌دهد، از او ناراحت هستند. ابراهیم‌زاده زمانی که لوکا بوناچیچ سرمربی سپاهان بود، به‌عنوان دستیار این مربی روی نیمکت می‌نشست و حتی با سپاهان نایب‌‌قهرمان آسیا شد. ابراهیم‌زاده اگر تصمیم به جدایی از ذوب‌آهن بگیرد و اگر قلعه‌نویی هم در سپاهان نماند، شاهد یک اتفاق جالب خواهیم بود و سرمربی فعلی ذوب‌آهن فصل آینده در سپاهان مربیگری خواهد کرد. البته باید منتظر ماند و دید آیا ابراهیم‌زاده قبول می‌کند جایگزین‌قلعه‌نویی شود. البته قابل پیش‌بینی است که خبر احتمال حضور ابراهیم‌زاده در سپاهان خیلی زود توسط مسئولان این باشگاه تکذیب شود.

کد خبر 133936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز