پرویز مظلومی سرمربی استقلال، عصر روز گذشته جلسه‌ای مهم با علی فتح‌الله‌زاده سرپرست موقت باشگاه برگزار کرد که محور مهم این جلسه به جذب چند بازیکن سرشناس لیگ برتری اختصاص یافت.

فوتبال

مظلومی در صحبت‌هایی که با سرپرست باشگاه داشت فهرستی از بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار فتح‌الله‌زاده قرار داد و قرار شد چند بازیکن دیگر هم در هفته آینده به این فهرست اضافه شوند.شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی آبی‌ها یک فهرست پر ستاره را به باشگاه داده و بازیکنانی مثل سید جلال حسینی، ادینهو، سید مهدی رحمتی، آرش افشین و... مدنظر مظلومی هستند.

بازیکنان بزرگ

مظلومی در مورد این موضوع که می‌گویند در فهرست او چند ستاره لیگ برتری دیده می‌شوند، می‌گوید: «در استقلال باید بازیکنان بزرگ بازی کنند، بازیکنانی که جوابگوی خیل عظیم هواداران باشند. ما تیم خوبی داریم اما در چند نقطه باید تقویت شویم. فهرست مورد نظر خود را به فتح‌الله‌زاده ارائه کردم ولی فعلا از اعلام اسامی آنها خودداری می‌کنم.»او در پاسخ به این سؤال که اگر قرار باشد سقف قرارداد را رعایت کنید، می‌توانید این بازیکنان را به خدمت بگیرید؟ تاکید می‌کند:« نمی‌توانیم با همه تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات مبارزه کنیم. یادمان هست که سال گذشته اعلام کردند تیم‌هایی که سقف قرارداد را رعایت نکنند محروم می‌شوند ولی نشدند. اگر همه رعایت کنند به سود فوتبال ماست ولی در فوتبال حرفه‌ای سقف قرارداد اصلا وجود ندارد. اکثر بازیکنان فوتبال ما قیمت‌شان زیر سقف قرارداد است و فقط تعدادی بازیکن تاپ و درجه یک وجود دارد که اگر بخواهیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید بازیکنان بزرگی را به خدمت بگیریم.»

مظلومی در پاسخ به این سؤال که چند درصد از اسکلت تیمی استقلال را حفظ می‌کنید؟ می‌گوید: «ما فعلا به‌دنبال سهمیه لیگ برتری هستیم که بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم. در هر پست دو سه بازیکن را معرفی کرده‌ایم ولی فهرست بازیکنانی که با آنها قطع همکاری خواهیم کرد را پس از مسابقات جام حذفی اعلام خواهیم کرد.» او در مورد وضعیت استقلال در آستانه دیدار جام حذفی با ملوان تاکید می‌کند:«دو‏‏‏‏‏، سه بازیکن مصدوم داریم. سیدصالحی و فرهاد مجیدی مریض هستند و میلاد میداو‌دی هم این روزها در کنار تیم تمرین می‌کند. امیدوارم تا قبل از مسابقه شرایط ما بهتر شود و قهرمان شویم و پس از قهرمانی جام را به ناصر حجازی و خانواده‌اش اهدا کنیم.»

قهرمان می‌شویم

فتح‌الله‌زاده در مورد جلسه دیروز با مظلومی می‌گوید: «مظلومی قرار است بعد از جام حذفی فهرست نهایی خود را به ما بدهد و قرار هم شد در هر پست نام 2 بازیکن را بگوید تا بتوانیم یکی را جذب کنیم.»
او در پاسخ به این سؤال که در فهرست مورد نیاز مظلومی چند ستاره وجود دارد؟ به فارس می‌گوید: «تا دلتان بخواهد در این فهرست ستاره وجود دارد. من به مظلومی گفتم تو بیا و این بازیکنان را بگیر و من سرمربی استقلال می‌شوم. با این بازیکنان می‌شود قهرمان شد و اگر هم قهرمان نشدم همه جریمه‌ها را خودم می‌پردازم.»

فتح‌الله‌زاده در مورد بازیکنانی مثل ایمان مبعلی و میلاد میداو‌دی که گفته می‌شود قراردادشان تمام شده و همچنین شایعه مذاکره با آندرانیک تیموریان تاکید می‌کند:« چه کسی گفته قرارداد مبعلی و میداو‌دی با استقلال تمام شده است؟آنها با ما قرارداد دارند و می‌مانند. سال گذشته هم با تیموریان صحبت کردیم اما دیگر نمی‌دانیم چه شد اما امسال هنوز صحبتی با آندرانیک نداشته‌ایم و اگر مظلومی او را بخواهد وارد مذاکره می‌شویم.»سرپرست موقت استقلال در مورد تعیین سقف قراردادها می‌گوید:« اگر همه رعایت کنند مشکلی نیست اما اگر عده‌ای رعایت نکنند و ما رعایت کنیم به دسته دوم می‌رویم. فدراسیون بابت سقف قرارداد باید به ما تضمین بدهد. من سرم خلوت‌تر شود به فدراسیون می‌روم و می‌گویم باید رعایت سقف قرارداد ضمانت اجرایی داشته باشد.»

کد خبر 136298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز