جمعه ۱۰ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: علی فتح‌الله زاده با انتقاد از حبیب کاشانی گفت: این که با بازیکنی که قرارداد چهار برگی امضا کرده است و به ما قول داده است، وارد مذاکره شویم، کار غیراخلاقی است.

fatollah zadeh

سرپرست باشگاه استقلال پس از بازگشت از سفر ژاپن، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نتایج سفرش، وضعیت نقل و انتقالات استقلال، پیوستن محمد نصرتی به پرسپولیس،‌ صحبت‌های جاسم کرار و ... سخن گفت.

فتح‌الله زاده ابتدا درباره مذاکره با مسئولان ژاپنی اظهار کرد: ژاپنی‌ها می‌توانند به سرعت مجموعه‌های ورزشی را راه‌اندازی کنند. در زمان مدیرعاملی بنده و در زمان همکاری با آقایان میرولد و ایروانی ما در شرق تهران زمینی برای استقلال گرفته بودیم که تصمیم گرفتیم با ژاپنی‌ها وارد مذاکره بشویم تا یک مجموعه فرهنگی ـ ورزشی راه‌اندازی کنیم. این مجموعه 35 هزار متری در مجاورت سد لتیان قرار دارد. صحبت‌های ما با مقامات ژاپنی خوب پیش رفته است و اگر مقدمات کار فراهم بشود، ژاپنی‌ها می‌توانند در مدت یک سال و چهار ماه مجموعه را به ما تحویل بدهند.

فتح‌الله زاده همچنین درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بیان کرد: به شکر خدا و با اعتمادی که بازیکنان خوب کشورمان به مجموعه استقلال دارند، در فصل و انتقالات جلو هستیم و مشکل خاصی را نمی‌بینم. برنامه‌هایمان را اجرا می‌کنیم تا استقلال بتواند با قدرت کارش را ادامه بدهد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد وضعیت مذاکره با آندرانیک تیموریان عنوان کرد: صحبت‌هایی را با او انجام داده‌ایم و مورد خاصی وجود ندارد. با آندرانیک تیموریان و مخصوصا برادرش سرژیک که از بازیکنان قدیمی استقلال است توافق‌ها انجام شده است و آندرانیک نیز پایبند به صحبت‌هایش است. پس از برگشت او از اردوی تیم ملی قراردادمان را ثبت می‌کنیم.

وی درباره وضعیت سید جلال حسینی نیز گفت: با سید جلال هم صحبت‌هایی را انجام دادیم و پس از اینکه از اردوی تیم ملی برگردد، با او نیز ثبت می‌کنیم.

فتح‌الله زاده درباره مذاکره با کریم انصاری فرد نیز بیان کرد: مذاکره‌های ما با این بازیکن ناتمام ماند و من هم تازه به ایران رسیده‌ام و تلاش می‌کنیم که مذاکره‌ها را پیگیری کنیم.

او همچنین درباره وضعیت خسرو حیدری گفت: خسرو به ما گفته است که در قرارداد او ذکر شده است که در فلان تاریخ می‌تواند بازیکن آزاد باشد. ما هم به او گفتیم زمانی که بازیکن آزاد شد، در خدمت او خواهیم بود. قول و قرارهایی گذاشته‌ایم که باید به آن پایبند باشیم.

سرپرست استقلال در مورد این که وضعیت قرارداد مبعلی و حیدری شبیه به هم است، افزود: من به ایمان مبعلی گفتم که اگر بخواهی بروی، رضایت می‌دهیم و مخالفت هم نکردیم. این رفتارها در ذهن بازیکنان باقی می‌ماند و امیدوارم به حرف‌هایی که می‌زنیم پایبند باشیم.

وی با اشاره به شرط قرارداد خسرو حیدری ادامه داد: تاریخ مورد نظر تمام شده است و او باید با مدیران باشگاهش توافق کند.

سرپرست باشگاه استقلال با غیر اخلاقی دانستن کار محمد نصرتی، در حالی که با استقلال قرارداد داخلی بسته بود، به پرسپولیس پیوست، به خبرنگار ایسنا گفت: ما این رفتار را درست نمی‌دانیم و یک کار غیر اخلاقی بود. وقتی بازیکنی با باشگاهی وارد مذاکره می‌شود و قراردادش را امضا می‌کند و به تیم دیگری می‌پیوندد، برای این کار او جریمه مشخص شده است. من از کاشانی تعجب می‌کنم که چطور این کار را کرد. حتما این کار اشتباه بوده است وگرنه فدراسیون برای آن جریمه مشخص نمی‌کرد. خود این کار بدتر از جریمه است که بازیکنی را که قرارداد چهار برگی امضا کرده است و به ما قول داده است را وارد مذاکره کنیم. من از دوستان گله دارم هرچند که بازیکن مهم نیست. در لیگ این همه بازیکن داریم که یکی از یکی بهتر است. ما هم با سید جلال صحبت کردیم و با او کار می‌کنیم ولی این عمل غیر اخلاقی است و این کار کاشانی را نمی‌توانم هضم کنم که با بازیکنی که قرارداد چهار برگی امضا کرده است، وارد مذاکره می‌شود.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد صحبت‌هایی که از قول جاسم کرار منتشر شده بود، مبنی بر اینکه اگر او چک دومش پاس نشود، به استقلال نمی‌آید به ایسنا گفت: کرار چنین مصاحبه‌ای را انجام نداده است و به تیم استقلال می‌آید. خیلی از دوستان تلاش می‌کنند در بازیکنانی که آن‌ها را جذب کرده‌ایم شک و شبهه ایجاد کنند، چون قول داده‌اند که تیم ما سروسامان نگیرد. هر حرف غلطی را چاپ می‌کنند اما این‌ها صحبت‌های کرار نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از مشخص شدن سرپرست وزارت ورزش حساب باشگاه استقلال باز شده است یا خیر عنوان کرد: خیر. فعلا از چک‌های شخصی خودم استفاده می‌کنم و از بازیکنان ممنون هستم که به من اطمینان کرده‌اند. آن‌ها هم می‌دانند که چک‌های من همیشه پاس می‌شود. حتی بعضی‌ها می‌گویند که چک‌های خودت را به ما بده.

علی فتح‌الله زاده در ارزیابی عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: نقل و انتقالات کار بسیار سختی است و بازیکنان عاشق چشم و ابروی ما نیستند که به راحتی به تیم ما بیایند. برای بعضی از بازیکنان 6 ـ 7 ساعت وقت گذاشته‌ایم و با آن‌ها صحبت کرده‌ایم. حتی با یکی از بازیکنان که خودش می‌داند، 12 و نیم شب وارد مذاکره شدیم و 5 و نیم از منزل او بیرون آمدیم. به هر حال تلاش می‌کنیم که امسال تیم خوبی را ببندیم و نتیجه بگیریم.

وی درباره دروازه‌بان دوم استقلال اظهار کرد: باید با خود مهدی رحمتی هم مشورت کنیم که ببینیم آیا او می‌تواند با گلری که جذب می‌کنیم همکاری کند و همچنین باید با مظلومی و پورحیدری نیز مشورت کنیم.

او همچنین درباره اظهارنظرهای اخیر اکبرپور گفت: من با او صحبتی نکردم و پرویز مظلومی با او صحبت کرد. اکبرپور بازیکن خوبی است اما در سیستمی که وجود دارد به درد ما نمی‌خورد. در عوض می‌تواند در تیم تراکتورسازی موفق باشد.

وی درباره سهمیه خارجی استقلال عنوان کرد: منتظر هستیم که بازیکنان داخلی‌مان قطعی بشوند و پس از آن بررسی می‌کنیم که در چه پست‌هایی بازیکن نیاز داریم و به دنبال بازیکن خارجی می‌رویم. در وهله اول تلاش می‌کنیم که بازیکنان ایرانی‌مان را بگیریم.

او همچنین درباره دستیار مظلومی به ایسنا گفت: منتظر هستیم تا یکی از این دستیارهای خارجی خوب را جذب کنیم

کد خبر 139128

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز