در شرایطی که تمرینات استقلال از شنبه هفته گذشته شروع شده، پرویز مظلومی درباره خریدهای تیمش و غیبت بازیکنان در این تمرینات توضیحاتی داده است.

مظلومی
  • از شرایط تمرینی و حضور بازیکنان صحبت کنید؟

شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود اما من از بازیکنانی گله می‌کنم که در تمرینات شرکت نمی‌کنند. هواداران بدانند اگر بازیکنانی که در تمرینات ابتدای فصل شرکت نمی‌کنند روی نیمکت نشستند و بازی نکردند، دلیلش این است که آنها بدقولی می‌کنند. ‌ اینکه در تمرینات حاضر نشویم و بگوییم تا زمانی که پول نگیریم، نمی‌آییم نه درست است و نه حرفه‌ای.

  • کرار اعلام کرده که اگر از استقلال رفت، مسئولان این تیم ناراحت نشوند. مشکل چیست؟

کرار بازیکن استقلال است و تمام قول و قرارهایی که به این بازیکن داده شده، انجام و چک‌های او پاس شده است. حالا یک تهدیدهایی شده که ایشان می‌ترسند اما مملکت ما قانون دارد و نمی‌توان کسی را تهدید کرد.

  • ظاهرا از مصاحبه سیاوش اکبرپور که گفته بود بازیکنان برای مظلومی تصمیم می‌گیرند، ناراحت شده‌اید؟

چیزی نمی‌گویم و این مسئله را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد. مطمئن باشید هم من و هم باشگاه حق خود می‌دانیم به خاطر تهمت‌ها و توهین‌هایی که انجام داده از حق خود دفاع کنیم. اگر من کوچک هستم پس چرا برای برگشتن به استقلال واسطه فرستادی؟

  • مدیریت این همه بازیکن سخت نیست؟

از لحاظ فنی من پاسخگو هستم و دیگر مسائل را باشگاه پاسخ می‌دهد. اینکه باشگاه بازیکن خوب گرفته دستش درد نکند ولی باید شرایط کار کردن مهیا شود. ‌ قبلا هم گفته‌ام که باید به استقلال کمک شود چون ما آسیایی هستیم و از لحاظ مالی باید زودتر بودجه به ما برسد.‌

  • رحمتی در نقل و انتقالات استقلال نقش داشته؟

رحمتی قبلا با من کار کرده و با اخلاقیات هم آشنا هستیم. نه رحمتی اهل سفارش کردن است و نه من اهل پذیرفتن حرف از کسی. ما روی دیدگاه خود یار می‌گیریم و عمل می‌کنیم. در استقلال نه بازیکن برای من تصمیم می‌گیرد و نه شخص دیگری. رحمتی و سیدجلال حسینی در فهرست اولیه من بودند.

شایعه شده که فرهاد مجیدی عامل برگشتن بازیکنان است.

به هیچ عنوان. قبلا هم گفته‌ام هیچ بازیکنی حق دخالت در مسائل فنی را ندارد. شاید فرهاد مجیدی برای حل مشکلی وساطت‌کرده و آن را حل کند اما اینکه بخواهد واسطه برگشت بازیکنی شود، صحت ندارد. مجیدی با من صحبت کرد اما من وساطت را تا اندازه‌ای قبول می‌کنم و اجازه نمی‌دهم کسی در کارم دخالت کند.

کد خبر 139179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز