دوشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از شرایط اردوی تیم ملی در اتریش، گفت: فصل آینده قطعا در استقلال بازی می‌کنم و امیدوارم با این تیم قهرمان شوم.

Teymourian

 آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امکانات اردوی تیم ملی در اتریش فوق‌العاده بود، در این باره اظهار کرد:

 اردوی اتریش مرا به یاد جام جهانی آلمان انداخت چرا که در آن سال هم برای اردو به اتریش آمده بودیم، در آن اردو رقابت‌ شدیدی بین بازیکنان بود و من هم تازه به تیم ملی دعوت شده بودم و در این اردو همه دوست داشتند که خودشان را به سرمربی ملی نشان دهند و نظرش را جلب کنند.

 وی ادامه داد: همه بازیکنان بسیار منظم تمرین می‌کردند و جو بسیار خوبی در تیم حاکم بود و امکانات اردو نیز بسیار خوب بود، کی‌روش هم با وجود این که کم صحبت می‌کرد، ولی تاکید داشت برنامه‌های تاکتیکی‌اش اجرا شوند. از وقتی کی‌روش به تیم ملی آمده است، تمرین‌ها انضباط بیشتری پیدا کرده‌اند.

 تیموریان در ادامه درباره دلیل بازی نکردنش در دو بازی تدارکاتی تیم ملی در اتریش، خاطر نشان کرد: پس از اولین بازی تدارکاتی در سالن بدنسازی با وزنه سنگین کار کردم که باعث شد از ناحیه پا دچار درد شوم. کی‌روش هم تشخیص داد و در مدت باقی‌مانده اردو با پزشک تیم تمرین آب درمانی کردم تا برای بازی با ماداگاسکار آماده شوم. اکنون نیز شرایط بسیار خوبی دارم و آماده هستم در اردوی بعدی تیم ملی با قدرت حاضر شوم.

 وی در ادامه با بیان این که احتمالا فردا برای ثبت قراردادش با استقلال به هیات فوتبال استان تهران می رود، تصریح کرد: با این که هنوز قراردادم با استقلال ثبت نشده است، ولی قطعا فصل آینده در این تیم توپ خواهم زد و امیدوارم بار دیگر در این تیم خاطره تیم جوانان استقلال را که به همراه مجتبی جباری و خسرو حیدری قهرمان ایران شدیم، تکرار کنم.

 هافبک تیم ملی فوتبال ایران همچنین خاطر نشان کرد: استقلال امسال خیلی خوب یارگیری کرده است. دوست دارم با استقلال قهرمان ایران شوم، ولی این کار بسیار سخت است، همه باید برای این کار تلاش کنیم. ضمن این که هواداران هم انتظار قهرمانی از تیم دارند.

 وی در پایان در پاسخ به این سوال که خط دفاع استقلال را با توجه به جذب نشدن فرشید طالبی و جلال حسینی چگونه می‌بینید، گفت: من بازیکنی هستم که در شرایط خاصی می‌توانم در پست دفاع وسط هم بازی کنم، در زمان مربیگری سیموئز مدتی دفاع راست بودم و در طول فصل هم اگر شرایط ایجاب کند، می‌توانم چند بازی به عنوان دفاع وسط بازی کنم.

 

کد خبر 140081
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز