خسرو حیدری بازیکن ملی‌پوش سپاهان روز گذشته به باشگاه استقلال رفت و همین موضوع باعث شد تا سایت‌های خبری از توافق او با تیم آبی‌پوش تهرانی خبر بدهند.

فوتبال

حیدری که یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد در مصاحبه‌های چند روز اخیر خود با قاطعیت تاکید کرده که قصد ماندن در سپاهان را ندارد و می‌خواهد به استقلال برگردد.در این میان باشگاه سپاهان هم مدعی است که حیدری یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و جدایی او باید با رضایت سپاهان باشد.حیدری در مصاحبه‌ای گفته بود که سازمان لیگ حق را به او داده و مشکلی برای رفتن به استقلال ندارد ولی این سازمان روز گذشته اعلام کرد که در پرونده حیدری هیچ دخالتی نمی‌کند. مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند که در نقل و انتقال بازیکنان بین 2باشگاه دخالت نمی‌کنند و باشگاه‌ها خودشان باید در این زمینه توافق کنند.

همین موضوع کار حیدری را برای جدایی از سپاهان سخت می‌کند، از طرفی این باشگاه اصفهانی روز گذشته اعلام کرد که هیچ ابلاغیه‌ای از سوی سازمان لیگ مبنی بر اینکه موظف است رضایت‌نامه حیدری را صادر کند، دریافت نکرده است.باشگاه سپاهان همچنین مدعی شد که حیدری طبق قرارداد 2ساله‌ای که فصل گذشته امضا کرده فقط تا تاریخ مشخصی می‌توانسته برای صدور رضایت‌نامه از باشگاه درخواست کند. ‌سپاهان اگر بخواهد رضایت‌نامه حیدری را صادر کند شروط خاصی دارد و گفته می‌شود که این بازیکن باید مبلغ قابل توجهی را برای گرفتن رضایت نامه به این باشگاه بدهد.وضعیت حیدری همچنان نامشخص است و جدال 2باشگاه سپاهان و استقلال بر سر این بازیکن ادامه دارد. حیدری روز گذشته در این باره گفت که وضعیتش تا 24 ساعت آینده مشخص می‌شود.

بازگشت میداوودی

هر چند تمرینات استقلال این روزها در غیاب ملی پوشان و چند بازیکن جدید این تیم برگزار می‌شود ولی میلاد میداوودی مهاجم جنوبی آبی‌ها از روز دوشنبه در تمرین حاضر شد. میداوودی که فصل گذشته با یک مصدومیت بسیار سخت از ناحیه مچ پا مواجه شد حالا امیدوار به آینده است، او می‌گوید:« وضعیتم خوب است و منتظرم از نظر بدنی آماده شوم و به بازی‌ها برسم.‌ امیدوارم از هفته اول، شرایط بازی را داشته باشم.»

به‌دنبال زندی

استقلال برای تقویت خط هافبک خود به‌دنبال جذب فریدون زندی است. هافبک فصل گذشته استیل‌آذین در حال حاضر از استقلال، راه‌آهن و چند تیم دیگر پیشنهاد دارد اما هنوز تصمیم قطعی خود را برای انتخاب تیم نگرفته است. البته مظلومی اصرار زیادی به جذب زندی دارد و حتی مذاکرات استقلال با این بازیکن جدی شده است. صحبت‌های زندی هم نشان می‌دهد که او بی‌میل نیست فوتبالش را در استقلال ادامه دهد. زندی در این مورد می‌گوید: «در ایندو سالی که در استیل‌آذین بودم به چشم نیامدم و وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، همه می‌گویند که بازیکنان بد بودند. من می‌خواهم این‌بار تیمی انتخاب کنم که در چشم باشم، فکر می‌کنم تا 2 روز دیگر وضعیتم مشخص شود و تیمم را انتخاب کنم.»

جذب عزیززاده

استقلالی‌ها به هیچ عنوان تصور نمی‌کردند که بعد از عدم‌حضور محمد نصرتی در این تیم با مشکل مواجه شوند. آنها با سید جلال حسینی مذاکره کردند و با این تصور که او حتما راهی استقلال خواهد شد دیگر با مدافعی مذاکره نکردند. حسینی اما در تصمیمی ناگهانی قراردادش را با سپاهان تمدید کرد تا دست استقلال خالی بماند.تلاش مسئولان این باشگاه برای جذب فرشید طالبی مدافع ذوب آهن هم به جایی نرسید و کار به جایی رسید که استقلالی‌ها روز گذشته با حمید عزیززاده مدافع سابق سپاهان و ذوب آهن به توافق رسیدند. عزیززاده دیروز در باشگاه استقلال حاضر شد و‌ در نهایت برای حضور یکساله در این تیم به توافق رسید. او ‌ فصل قبل عضو آلومینیوم هرمزگان در لیگ دسته اول بود. در ضمن این احتمال وجود دارد که استقلال، مدافع خارجی جذب کند. 

 

کد خبر 140753
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز