چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با برتری سپاهان ایران مقابل السد قطر پیگیری شد.

سپاهان

به گزارش مهر، در ادامه دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از ساعت 19:30 امروز چهارشنبه 23 شهریور تیم‌های سپاهان ایران و السد قطر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که جدال آنها در پایان به برتری یک برصفر نماینده کشورمان انجامید.

سپاهان که در این بازی از حمایت بیش از شش هزار تماشاگر بهره می برد در دقیقه 13 به گل رسید. امید ابراهیمی هافبک جوان تیم سپاهان با شوتی سرکش دروازه تیم السد را گشود و تیمش را با یک گل پیش انداخت. سپاهان گرچه در نیمه اول فرصت‌های گل دیگری هم داشت اما از آنها بهره لازم را نبرد و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

در آغاز نیمه دوم بازهم ابتکار عمل در دست سپاهان بود تا اینکه در دقیقه 59 اکبر ایمانی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. اخراج بازیکن جوان سپاهان توپ و میدان را به السد سپرد و این تیم که در نیمه دوم با میل تهاجمی بیشتر بازی می کرد را سرپا حمله به سمت دروازه میزبان کرد.

حملات پردامنه تیم السد برای تغییر نتیجه راه به جایی نبرد و "سد" دروازه بان، مدافعان و تیر دروازه سپاهان نگذاشت که این تیم به گل برسد تا بازی با برتری یک بر صفر زردپوشان اصفهانی به اتمام برسد.

قضاوت دیدار سپاهان ایران - السد قطر برعهده "بنجامین ویلیامز" از استرالیا بود. او در این بازی به مهدی نصیری از تیم سپاهان و ندیر بالحاج و عبدالله کانی از تیم السد کارت زرد داد و اکبر ایمانی را در دقیقه 59 از زمین اخراج کرد.

تیم سپاهان در دیدار برابر السد قطر با ترکیب رحمان احمدی، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، مهدی نصیری، امید ابراهیمی، هاشم بیگ‌زاده، اکبر ایمانی، فابیو جانواریو (محرم نویدکیا - 83)، احمد جمشیدیان (مهدی کریمیان - 63)، عماد محمدرضا (میلوراد یانوش - 70) و سیدمهدی سیدصالحی به میدان رفت.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا از ساعت 22 چهارشنبه با رویارویی تیم‌های الاتحاد عربستان و اف سی سئول کره جنوبی در ورزشگاه ملک عبدالله الفیصل جده پیگیری می شود.

کد خبر 145660
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز