چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مصاف حساس تیم‌های استقلال و سپاهان از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه فولادشهر با تساوی به پایان رسید

ss-sepahan

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان که با برتری نسبی تیم استقلال همراه بود؛ به تساوی انجامید و محسن قهرمانی داور این دیدار در دقیقه 28 به آرش برهانی مهاجم استقلال کارت زرد نشان داد.

تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان از ساعت 22:30 دقیقه شب چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و در حضور 12 هزار تماشاگر اصفهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول باتساوی بدون گل به پایان رسید.

در این نیمه استقلالی‌ها فرصت‌های بیشتری را برای گلزنی ایجاد کردند و در نهایت با بی‌دقتی مهاجمان این تیم و به ویژه آرش برهانی این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد.

اصفهانی‌ها نیز در آن سوی میدان چند فرصت نصفه و نیمه را روی دروازه سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان فصل سابق سپاهان که در فصل جاری به استقلال پیوسته است، تدارک دیدند که این موقعیت‌ها نیز راه به جایی نبرد، تا دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رسانند.

در نیمه دوم فرهاد مجیدی هم به میدان آمد و مجتبی جباری که در غیاب فرهاد مجیدی بازوبند استقلال را بر بازو داشت بازوبند را به او سپرد و به این ترتیب مشخص شد که او کاپیتان دوم استقلال است.

درنیمه دوم این سپاهان بود که بر خلاف روند بازی؛ توسط فابیو جانوآریو بازیکن سابق استقلال به گل رسید که آرش برهانی در دقیقه 84 با ضربه سر به این گل پاسخ داد.

اسماعیل شریفات بازیکن استقلال هم در دقیقه 90 با گرفتن کارت زرد دوم به اولین بازیکن اخراجی لیگ یازدهم تبدیل شد.

در وقت اضافه این دیدار فابیو جانوآریو تعویض شد و بازی گل دیگری در بر نداشت.

کد خبر 142191

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز