فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال چند روز پیش اردوی این تیم در کردان کرج را ترک کرد.

فوتبال

 همین موضوع باعث شد تا شایعات مختلفی در مورد او مطرح شود و حالا نکته مبهم این است که آیا کاپیتان آبی‌ها از این تیم جدا خواهد شد یا اینکه همچنان در استقلال خواهد ماند. روزی که مجیدی از اردوی استقلال رفت خبرهای ضدونقیضی در مورد ترک اردو از سوی او مطرح شد. ابتدا این موضوع مطرح شد که مجیدی به‌دلیل مسائل مالی و به‌دلیل پیشنهاد یک تیم اماراتی اردو را ترک کرده و سپس این شایعه به‌وجود آمد که او به‌دلیل ناراحتی از باشگاه، جدا شدن بازیکنان قدیمی استقلال و وضعیت تیم در فصل نقل و انتقالات اردو را ترک کرده است.

پرویز مظلومی اما بعد از به‌وجود آمدن این شایعات در مصاحبه‌ای اعلام کرد که مجیدی به‌دلیل بیماری فرزندش و درمان او مرخصی گرفته تا به آلمان برود. منصور پورحیدری هم حرف‌های مظلومی را تایید کرد و حتی گفت که بعضی رسانه‌ها فقط دنبال دروغ و شایعه‌پراکنی هستند. روز گذشته اما مجیدی در مصاحبه‌ای مدعی شد که فرزندش بیمار نیست و دلیل عدم‌حضورش در تمرین استقلال و سفر به خارج از کشور، رسیدگی به امور شخصی‌اش است و به‌زودی به تمرینات استقلال بازمی‌گردد. حرف‌های مجیدی ابهامات چند روز اخیر در مورد دلایل غیبت او را بیشتر کرد و حالا این موضوع حاشیه جدیدی را برای استقلال به‌وجود آورده است.

تکذیب فتح‌الله‌زاده

موضوع زمانی جالب می‌شود که علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست موقت استقلال حرف‌های مظلومی و پورحیدری را تکذیب می‌کند. او به سایت باشگاه استقلال می‌گوید: «فرهاد طبق هماهنگی با من و سرمربی تیم به خارج رفت و دخترش هم بیمار نیست.» فتح‌الله‌زاده در حالی این حرف را می‌زند که مظلومی در مصاحبه‌هایش مدعی شده بود که مجیدی به خاطر بیماری فرزندش از او مرخصی گرفته بود. فتح‌الله‌زاده ادامه می‌دهد: «مجیدی امسال از 3 باشگاه خارجی پیشنهاد داشت که مرا در جریان گذاشت. مجیدی قرارداد 2ساله‌ با استقلال دارد اما حتی اگر قرارداد هم نداشت، دوست داشت در استقلال بماند.» او حتی رسانه‌ها را هم متهم می‌کند، درحالی‌که در مصاحبه با سایت باشگاه اصلا دوست ندارد به تناقضی که در حرف‌هایش با حرف‌های مظلومی و پورحیدری وجود دارد، اشاره کند. فتح‌الله‌زاده با مقصر دانستن رسانه‌ها می‌گوید: «این حرکات و نوشته‌ها در راستای خدشه وارد کردن به چهره فرهاد مجیدی است. هواداران بدانند دل فرهاد با ماست و ایشان در د‌بی کار شخصی داشتند و دخترش هم مریض نیست.»

بی‌اطلاعی پورحیدری

پورحیدری در مورد تناقض‌گویی استقلالی‌ها می‌گوید: «مجیدی یک روز در تمرین به مظلومی اعلام کرد فرزند 2 سال و نیمه‌اش باید درمان شود و برای پیگیری کارهای او به مرخصی نیاز دارد. او وقتی درخواست مرخصی کرد به لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشت. اگر مجیدی مصاحبه کرده و گفته فرزندش مریض نیست باید بعدا در این خصوص توضیح دهد اما من فعلا نمی‌توانم قضاوت کنم. امیدوارم فرزند مجیدی مشکلی نداشته باشد، با این حال اگر به این بهانه مرخصی گرفته باشد باید خودش توضیح دهد و تا به ایران نیاید نمی‌توانم اظهارنظر کنم.»

کرار کجاست؟

استقلالی‌ها با از دست دادن محمد نصرتی و سید جلال حسینی، حالا نگران وضعیت جاسم کرار مهاجم عراقی خود هستند. این بازیکن با استقلال قرارداد رسمی امضا نکرده و هنوز در تمرینات آبی‌پوشان هم شرکت نکرده است. اگر استقلال کرار را هم از دست بدهد مطمئنا دچار مشکلات بیشتری خواهد شد. این تیم تا‌ امروز 12 بازیکن خود را از دست داده و فقط علی حمودی و میثم حسینی را به‌صورت رسمی جذب کرده است. استقلال در حال حاضر با کمبود بازیکن خصوصا در خط هافبک مواجه است. در این شرایط بازیکنانی مثل کرار، مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان هم هنوز قرارداد رسمی خود را ثبت نکرده‌اند. در این شرایط استقلالی‌ها برای تقویت خط دفاعی به‌دنبال جذب یک مدافع خارجی هستند.

کد خبر 139917
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز