همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس با گل دقیقه 118 توانست مس رفسنجان را در جام حذفی شکست دهد.

فوتبال

به گزارش ایسنا، در ادامه برگزاری مسابقات فوتبال جام حذفی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی، عصر سه‌شنبه 3مهر دو تیم فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه پرالتهاب پس از 120 دقیقه با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس تمام شد.

گل‌های تیم پرسپولیس در این بازی که تنها در حضور هزار هوادار پرسپولیسی برگزار شد را شیث رضایی در دقیقه 39 و محمد نوری در دقیقه 118 وارد دروازه حریف کردند. گل تیم مس را رضا نورمحمدی مدافع پرسپولیس در دقیقه 84 به صورت گل‌به‌خودی به ثمر رساند.

این بازی در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک انجامید تا این دیدار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه دو تیم صاحب موقعیت‌های گلزنی متعددی شدند اما در نهایت این پرسپولیسی‌ها بودند که در دقایق پایانی کار را تمام کردند.

کادر فنی تیم مس بعد از گل دوم پرسپولیس اعتراض شدیدی نسبت به داوری داشتند.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب علیرضا حقیقی، ابراهیم شکوری، رضا نورمحمدی، شیث رضایی، محمد نصرتی، سامان آقازمانی، مازیار زارع، جواد کاظمیان، حسین بادامکی، محمد منصوری و هادی نوروزی به میدان رفت. حمید استیلی سرمربی پرسپولیس در نیمه اول و دقیقه 36 محمد نوری را به جای محمد نصرتی به زمین فرستاد. همچنین مازیار زارع هم در نیمه دوم با امیرحسین فشنگچی تعویض شد.

کد خبر 149463
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز