همشهری آنلاین: معاون کمیته انضباطی با تاکید بر اینکه رای نهایی دیدار تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین تا فردا اعلام می‌شود، گفت: تخلف 9 بازیکن دو تیم در این دیدار محرز است، ضمن اینکه گزارش‌هایی از تخلف کادر فنی پرسپولیس نیز دریافت کرده‌ایم.

استیل‌آذین پرسپولیس

عباس روغنی در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: کمیته انضباطی از طریق فیلم مسابقه، گزارش ناظر و داور بازی در حال تکمیل مدارک و مستندات پرونده دیدار پرسپولیس و استیل آذین است و تاکنون به اطلاعات خوبی در این زمینه دست یافته‌ایم.

 روغنی تصریح کرد: فیلم‌های مختلفی از حوادث و حواشی این مسابقه دریافت کرده‌ایم و حتی گزارش‌های مردمی به دست‌مان رسیده که در رسیدگی به این پرونده بسیار روشنگر و قابل استناد است. با این وجود مسائل ضد و نقیض بسیاری وجود دارد که در حال بررسی آنها هستیم.

 معاون کمیته انضباطی یادآور شد: علاوه بر جلسات اعضای کمیته انضباطی با آقایان کفاشیان و تاج نیز در خصوص حوادث دیدار پرسپولیس - استیل آذین جلساتی داشتیم که مسئولان فدراسیون خواهان برخورد قاطع و قانونی با عوامل این دیدار جنجالی شدند.

 وی با بیان اینکه اینگونه حوادث به حیثیت و اعتبار ورزش ایران لطمه می‌زند و باید با معدود افرادی که باعث خدشه دار شدن فوتبال ایران می شوند برخورد جدی شود، اظهار داشت: تمام تیم‌های دنیا می برند و می بازند و برد و باخت در همه جای دنیا وجود دارد ولی اینکه عده‌ای با برخی رفتارهای ناجوانمردانه بخواهند فضای فوتبال را آلوده کنند در شان ورزش ما نیست و مطمئن باشید کمیته انضباطی با اینگونه بی‌اخلاقی در فوتبال به شدت برخورد خواهد کرد.

 معاون کمیته انضباطی یادآور شد: بنده خودم ناظر این مسابقه بودم و تا دقیقه 92 بازی بدون کمترین مشکلی جریان داشت ولی از این لحظه به بعد مسائلی در زمین اتفاق افتاد که دور از شان ورزش و بازی جوانمردانه بود و کمیته انضباطی اینگونه رفتارها را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت تا درس عبرتی برای کسانی باشد که با اینگونه رفتارها بخواهند حیثیت فوتبال را لکه‌دار کنند.

 روغنی اضافه کرد: تاکنون با بررسی گزارش‌های رسیده تخلف 8-9 بازیکن دو تیم در این مسابقه محرز شده ضمن اینکه گزارش‌هایی از تخلف کادر فنی پرسپولیس دریافت کرده‌ایم که تا روز دوشنبه رای نهایی را در خصوص این دیدار اعلام خواهیم کرد.

 معاون کمیته انضباطی در مورد حضور نداشتن مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی در جلسات این کمیته به دلیل سفر زیارتی به عربستان اظهار داشت: ایشان در جریان رسیدگی به پرونده دیدار پرسپولیس - استیل آذین قرار دارد و حتی مسابقه را بطور مستقیم تماشا کرده است و قطعا در اعلام رای نهایی نظر ایشان نیز لحاظ خواهد شد

کد خبر 132593
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز