همشهری آنلاین: پس از جلسه نایب‎رئیس فدراسیون فوتبال با مالک باشگاه استیل‏آذین این باشگاه به لیگ برتر بازگشت.

estil logo

به گزارش فارس پس از دیدار جنجالی پرسپولیس و استیل آذین از هفته سی‌ام لیگ برتر که جمعه گذشته (26 فروردین) در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین به دلیل آنچه رفتار ناجوانمردانه در فوتبال اعلام کرده بود، از ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انصراف داد و استیل آذین را منحل کرد.

بر همین اساس عصر روز دوشنبه مهدی تاج و حسین هدایتی در محل فدراسیون فوتبال جلسه‌ای دو ساعتی را برگزار کردند و در این مورد صحبت‌هایی انجام شد تا در نهایت هدایتی بازگشت تیمش به ادامه رقابت‌های لیگ برتر را بپذیرد.

مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر گفت: در این جلسه هدایتی گلایه‌هایی داشت که ما این گلایه‌ها را شنیدیم اما با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد وی پذیرفت تیمش را به ادامه رقابت‌ها بازگرداند.

وی ادامه داد: اگر استیل آذین این کار را انجام نمی‌داد مطمئنا به دلیل انجام بازی مقابل تیم‌های راه آهن و شهرداری تبریز و همچنین بازی مقابل ذوب آهن، بین تیم‌های در آستانه سقوط و تیم‌های مدعی قهرمانی مشکلاتی به وجود می‌آمد که خوشبختانه با موافقت هدایتی با بازگشت تیمش به ادامه رقابت‌های لیگ برتر این مشکل حل شد.

کد خبر 132767
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز