چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

بخارست: ماموران پلیس رومانی در حیاط خانه مردی در این کشور 2‌ شیر را پیدا کردند.

lion

قضیه از این قرار است که به‌دنبال شکایت اهالی یک‌خیابان از سر و صدای حیوانات‌خانگی این مرد، ماموران پلیس به‌سراغ خانه او رفتند تا موضوع را بررسی کنند. ماموران با شکایت مطرح شده انتظار حیوانات کوچکی را داشتند اما به‌محض ورود به حیاط خانه 2‌شیر بالغ را در آنجا یافتند. صاحب 45ساله این خانه اعلام کرده است که نگهداری از این شیرها را از زمان بچگی آنها شروع کرده اما پس از بزرگ‌‌شدن‌شان نتوانسته است از آنها جدا شود. به‌خاطر غیرقانونی بودن نگهداری شیرها، این حیوانات توسط ماموران به‌صورت موقت به ‌باغ‌وحش منتقل شده‌اند تا به زودی درباره وضعیت آنها تصمیم‌گیری شود.

ساعت المپیک لندن از کار افتاد

لندن: ساعت شمارش معکوس المپیک 2012‌لندن یک‌روز پس از آغاز به‌کار رسمی آن از کار افتاد. این ساعت که در فاصله 500‌روز مانده به شروع این رقابت‌ها در میدان ترافالگار این شهر رونمایی شد اکنون از کار افتاده است و تکنسین‌ها در حال بررسی علت این مسئله هستند. 4دارنده مدال طلای المپیک از انگلیس در مراسم رونمایی این ساعت حضور داشتند که اکنون گیر کرده است. هرچند مسئولان کمیته برگزاری المپیک لندن این مسئله را موضوعی پیش پا افتاده دانسته‌اند اما بسیاری عقیده دارند که از کار افتادن این ساعت تنها یک‌روز پس از رونمایی آن نشان‌دهنده آمادگی نداشتن انگلیس برای برگزاری این رویداد مهم ورزشی جهان است. شرکت سازنده این ساعت اعلام کرده است که به‌زودی مشکل را برطرف خواهد کرد.

دردسر تصادف رنگی

ماساچوست: تصادف کامیون متعلق به یک‌شرکت تولیدکننده جوهر چاپگر برای مقام‌های شهرداری ایالتی در آمریکا دردسری جدی را به‌دنبال داشت. قضیه از این قرار است که این کامیون در حال عبور از بزرگراهی در ایالت ماساچوست بود که بی‌توجهی راننده آن به هشدار تابلوی محدودیت ارتفاع نصب‌شده پیش از ‌پل، حادثه‌ساز شد. برخورد این کامیون با پل باعث شد تا محموله رنگ‌های این کامیون سطح بزرگراه را فرا بگیرد و مسئولان شهرداری مجبور به بستن این محور مهم برای چند ساعت شدند. گفته می‌شود این کامیون حامل7.5 تن رنگ‌های قرمز، زرد و آبی برای چاپخانه یک روزنامه بوده است. کارکنان شهرداری تلاش کردند که با استفاده از دستگاه‌های مکنده، رنگ‌ها را جمع‌آوری کنند اما موفقیت چندانی نداشتند.

پخت طولانی‌ترین نودل جهان

پکن: گروهی از آشپزهای چینی در یک‌رکوردشکنی، طولانی‌ترین نودل جهان را به نمایش گذاشتند. این رشته نودل که هزار و 704متر طول دارد در جشنواره پخت نودل چین به نمایش درآمد و نظر هزاران نفر را جلب کرد. آشپزهای رکوردشکن این جشنواره برای پخت این رشته نودل از 15کیلوگرم آرد و 2.5 کیلوگرم روغن استفاده کردند. گروهی از کارشناسان کتاب رکوردهای گینس هم در این مراسم حضور داشتند و به‌طور رسمی رکوردشکنی آشپزهایی که همگی لباس سنتی پوشیده بودند را ثبت کردند. سال گذشته در رکوردشکنی پخت ماکارونی، آشپزهای ایتالیایی یک رشته ماکارونی به طول 100متر عرضه کردند که در آن زمان باعث جلب توجه رسانه‌ها شد. اکنون ایتالیایی‌ها باید تلاش گسترده‌ای برای رسیدن به چینی‌ها داشته باشند.

کد خبر 130673

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز