پیونگ‌یانگ: مسئولان سیرکی در کره‌شمالی اعلام کرده‌اند که شعبده‌باز ویژه‌ آنها قصد دارد در یک برنامه ویژه یک هواپیما و اتوبوسی پر از مسافر و یک فیل را ناپدید کند.

شبکه‌های تلویزیون دولتی کره‌شمالی تبلیغات گسترده‌ای درباره برگزاری این مراسم ویژه در پایتخت کرده‌اند و به همین خاطر انتظار می‌رود که از این برنامه استقبال گسترده‌ای شود. سیرک پیونگ‌یانگ تاکنون250‌تور را در نقاط مختلف جهان برگزار کرده و بسیار مشهور است. این سیرک با اجرای برنامه‌های محیرالعقول تاکنون 70‌جایزه از جمله 38‌جایزه فستیوال بین‌المللی سیرک را دریافت کرده است. برخی از کارکنان این سیرک بچه‌هایی هستند که از 5‌سالگی برای اجرای برنامه آموزش دیده‌اند.

شکستن رکورد با شیرجه در استخر بادی

واشنگتن: یک مرد آمریکایی با شیرجه‌زدن در یک استخر کوچک بادی رکوردشکنی کرد. آقای دارن‌تیلور که به نام «پروفسور شیرجه» مشهور شده است برای این رکورد‌شکنی از ارتفاع 11‌متری به داخل این استخر بادی که عمق آب در آن فقط 30.5 سانتی‌متر بود شیرجه زد. مسئولان کتاب‌ رکوردهای گینس برای سیزدهمین بار است که رکورد شیرجه‌زدن این مرد را ثبت می‌کنند. آقای دارن سال‌هاست که روی تکنیک‌های شیرجه زدن در استخرهایی با عمق کم آب کار می‌کند و توانسته با بررسی‌های علمی شگردهای خاص خود را برای پرش در آب کشف کند. بر اساس قوانین کتاب‌ رکوردهای گینس در این رکوردشکنی‌ها کف استخر نباید باد شود و فقط 2‌تکه فوم در زیر استخر قرار می‌گیرد.

36 ساعت بازی فکری در زیر آب

برلین: چند غواص در تلاشی برای رکوردشکنی، بیشتر از 36‌ساعت در زیر آب مشغول یک بازی فکری شدند. در این رکوردشکنی که در آلمان صورت گرفت 16‌غواص با نشستن پشت یک میز در کف یک استخر تلاش کردند با مشغول‌شدن به یک بازی فکری نام خود را در دنیای رکوردشکن‌ها مطرح کنند. این غواص‌ها در هنگام این بازی فکری سنتی آلمان فقط برای تعویض کپسول اکسیژن خود اجازه ترک میز را داشتند. شرکت برگزار کننده این مراسم اکنون فیلم این جریان را برای مقام‌های کتاب رکوردهای گینس ارسال کرده است و مسئولان آن امیدوار هستند که رکوردشکنی این غواص‌ها به زودی تایید شود. هر چند این غواص‌ها به سختی 36‌ساعت ماندن زیر آب را تحمل کرده‌اند اما هنوز نتیجه کارشان مشخص نیست.

نابود کردن لامبورگینی با پتک

پکن: مالک عصبانی یک خودروی لامبورگینی در چین چند مرد را استخدام کرد تا در یک مراسم ویژه با پتک خودرو‌اش را با خاک یکسان کنند. در این مراسم در حالی که صدها نفر از مردم از تعجب در جایشان میخکوب شده بودند 7‌مرد با پتک‌های سنگین این خودروی اسپرت را که قیمتی بیشتر از 800‌هزار دلار دارد نابود کردند. صاحب این لامبورگینی (گالاردو) می‌گوید خودروی خود را در ماه اکتبر سال گذشته خریداری کرده بود اما چند بار با مشکلات فنی جدی روبه‌رو شده است. به گفته نزدیکان این مرد ناتوانی مسئولان نمایندگی شرکت لامبورگینی در تعمیر این خودرو، عصبانیت شدید این مرد ثروتمند را به دنبال داشته و به‌همین خاطر وی در روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در چین تصمیم به نابود کردن این خودرو گرفته است.

کد خبر 130766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز