لندن: گروهی از اهالی یک روستا در انگلیس از یک خانواده به‌خاطر نگهداری خروسی پر سر و صدا شکایت کرده‌‌اند.

rooster

 این افراد در شکایت‌نامه خود اعلام کرده‌اند که این خروس هر روز از ساعت2:30 صبح شروع به قوقولی قوقو می‌کند و مدتی است که آنها را از خواب خوش محروم کرده است. کارشناس دادگستری این منطقه پس از بررسی‌های مفصل تأیید کرده است که این خروس طی 20‌دقیقه بیش از 120‌بار قوقولی قوقو می‌کند و صدای بلند آن آزار‌دهنده به‌حساب می‌آید. با وجود این آقای روی‌ریلاندز صاحب این خروس، حاضر به پذیرفتن این مسئله نیست و اعلام کرده است در صورتی که در این دعوای حقوقی شکست بخورد کار و کاسبی خود را تعطیل کرده و به منطقه دیگری خواهد رفت.

معرفی مسن‌ترین زن جهان

واشنگتن: مسئولان کتاب رکوردهای‌گینس با بررسی‌های فراوان سرانجام صاحب جدید عنوان مسن‌ترین زن جهان را معرفی کردند. پس از مرگ خانم‌سنبورن که پیش از این رکورد مسن‌ترین زن جهان را در اختیار داشت تاکنون مسئولان گینس در حال بررسی نامزدهای در اختیار گرفتن این رکورد بودند. افراد بسیاری درباره سن و سال‌شان ادعاهای مختلفی دارند اما مسئولان گینس می‌گویند فقط خانم بسه‌کوپر توانسته است با مدارک رسمی ثابت کند که 114‌سال سن دارد. این خانم اعتقاد دارد که راز طول عمر او دقت در تغذیه مناسب و خودداری از خوردن هله‌و‌هوله و مصرف سیگار است. مسئولان کتاب گینس در مراسم ویژه‌ای گواهینامه رکوردشکنی این خانم را به وی اهدا کردند که حال و روز چندان خوشی هم ندارد.

ساخت خودرو با خمیر بازی

لندن: گروهی از دانشجویان انگلیسی با ساخت مدل یک خودرو با استفاده از خمیر بازی و پارک آن در خیابان نظر اهالی لندن را به خود جلب کرده‌اند. این مجسمه که با ابعاد واقعی ساخته شده بیش از 5/1‌تن وزن دارد و ساخت آن به وسیله 8‌نفر طی 2‌هفته انجام شده است. این گروه مواد گوناگونی را برای ساخت این مدل در اختیار داشتند اما به خاطر محبوبیت خمیر‌بازی تصمیم گرفتند که مدل خود را به صورت کامل با خمیر آبی رنگ درست کنند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که خمیر‌بازی در سال 2010‌در میان بچه‌های مهدکودک محبوب‌ترین اسباب‌بازی بوده است. این مدل بزرگ‌ترین مجسمه ساخته شده در جهان به وسیله خمیر بازی به‌حساب می‌آید و قرار است به‌زودی رکورد آن ثبت شود.

اتحاد ماهی‌ها از ترس سونامی

مکزیکوسیتی: تجمع هزاران ماهی در کنار هم در منطقه‌‌ای ساحلی در مکزیک این روزها باعث تعجب اهالی این منطقه شده است. این ماهی‌های ساردین در یک اتحاد عجیب در کنار هم قرار گرفته‌اند و به هیچ عنوان حاضر به ترک یکدیگر نیستند. گروهی از ماهیگیران با بی‌مانند خواندن این مسئله اعتقاد دارند که کنار هم قرار گرفتن این ماهی‌ها به خاطر وقوع سونامی در ژاپن است. با وجود این کارشناسان در این رابطه هنوز مطمئن نیستند و می‌گویند برای کشف علت این مسئله در هزاران کیلومتر دورتر از محل وقوع سونامی باید بررسی بیشتری صورت بگیرد. در حالی که بسیاری ترس را عامل این مسئله می‌دانند برخی از افراد با استفاده از تور و وسایل دیگر تلاش می‌کنند این ماهی‌ها را صید کنند.

کد خبر 130397

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز