لندن: زندگی یک بچه‌ مورچه‌خوار این روزها به دغدغه اصلی مسئولان باغ‌وحشی در انگلیس تبدیل شده است.

ant eater

قضیه از این قرار است که مورچه‌‌خوارهای دیگر رفتار خوبی با این بچه‌مورچه‌خوار 6‌ماهه ندارند و به‌همین خاطر او اکنون تحت مراقبت 24‌ساعته مسئولان باغ‌وحش قرار گرفته است. این بچه مورچه‌خوار به‌همراه مادرش اکنون به یک محل نگهداری مجزا منتقل شده است. مسئولان باغ‌وحش می‌گویند این بچه‌مورچه‌خوار بسیار ضعیف است و به‌همین خاطر ممکن است به خاطر ضربه یا لگد دیگر همنوعانش دچار جراحت جدی شود. کارکنان این باغ‌وحش به‌همین خاطر شیفت کاری فشرده‌ای ترتیب داد‌ه‌اند تا در تمام روز دست‌کم یک نفر به صورت ویژه مراقبت این مورچه‌خوار باشد که در آینده بتواند به خوبی مورچه‌ها را تعقیب کند.

فعالیت متهم فراری به عنوان مجری خبر

بخارست: ماموران پلیس لهستان توانستند یک متهم فراری را پس از چند سال در تلویزیون شناسایی و دستگیر کنند. قضیه از این قرار است که ویورل پلسکان از سال 2001‌به اتهام جعل چک تحت تعقیب پلیس لهستان بود. گزارش‌ها نشان می‌داد که او از کشور گریخته است اما به تازگی یکی از ماموران پلیس در هنگام پخش اخبار متوجه شباهت مجری با متهم تحت تعقیب شد. تحقیقات پلیس لهستان نشان داد که این مرد 35‌ساله پس از 9‌سال فرار به کشور بازگشته است و با تغییر نام و جعل مدارک شناسایی در یک شبکه تلویزیونی به عنوان مجری استخدام شده است. پلسکان در استودیوی پخش خبر دستگیر شد و اکنون به خاطر جرائمی که در سال 2001‌انجام داده است باید دست‌کم 8‌سال آب خنک بخورد.

بزرگ‌ترین خانواده جهان

دهلی نو: یک مرد 66‌ساله هندی با داشتن 39‌همسر،94‌بچه، 33‌نوه و 14‌عروس صاحب بزرگ‌ترین خانواده جهان شناخته شده است. خانواده آقای زیونا خانا، همگی در خانه‌ای با 100‌اتاق در روستایی در منطقه مرزی هند با میانمار و بنگلادش زندگی می‌کنند و در کنار یکدیگر زندگی خوبی دارند. خانه 4‌طبقه محل زندگی این خانواده تنها یک آشپزخانه دارد و همه اعضای خانواده باید سر یک سفره غذا بخورند. این خانواده در هر روز 100 کیلوگرم برنج، 60 کیلوگرم سیب‌زمینی و 30‌مرغ برای تهیه غذا مصرف می‌کنند. آقای خانا می‌گوید برای اداره خانواده‌اش تاکنون کمک‌های کمی از دولت دریافت کرده اما به‌هیچ عنوان از داشتن چنین خانواده‌ بزرگی پشیمان نیست.

تختخواب‌های گران‌قیمت

واشنگتن: یک شرکت‌در آمریکا اقدام به ساخت و عرضه گران‌قیمت‌ترین تختخواب‌های جهان برای بچه‌ها کرده است. ساخت تختخواب با شکل‌های جذاب برای بچه‌ها از مدت‌ها پیش رایج بوده است اما هر کدام از تولیدات این شرکت به‌طور میانگین 47‌هزار دلار قیمت دارند. برخی از تختخواب‌های این شرکت به شکل قلعه و قصر ساخته شده‌‌اند و دارای پلکان هستند. همچنین در کنار بعضی از مدل‌ها هم یک سرسره مفرح در نظر گرفته شده است. این شرکت می‌گوید با وجود انتقادهای صورت گرفته مشتری‌های زیادی دارد و به خاطر حجم سفارش‌ها از سوی خانواده‌های پولدار تا مدتی نمی‌تواند سفارش جدید قبول کند.

کد خبر 128952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز