لندن: دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس به‌طور رسمی از به‌کار گرفتن یک‌گربه در محل اقامتش استقبال کرد و آن‌را راهی موثر برای مقابله با موش‌ها دانست.

Larry the cat

دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس در بیانیه‌ای رسمی ضمن خوش‌آمدگویی به این گربه اعلام کرد که توصیه‌های فراوانی درباره حرفه‌ای‌بودن این گربه دریافت کرده است.

به تازگی گربه‌ای به نام «لری» که مجوز کشتن موش‌های خانه شماره 10‌خیابان داونینگ، محل اقامت نخست‌وزیر انگلیس را دارد فعالیت خود را در این خانه شروع کرده است. چندی پیش زمانی که یک‌خبرنگار شبکه مشغول تهیه گزارشی در مقابل این خانه بود یک‌موش بزرگ از پشت صحنه عبور کرد و وارد محل اقامت نخست‌وزیر انگلیس و خانواده‌اش شد که یک‌جنجال خبری را به‌دنبال داشت.

خارج کردن چاقو از سر پس از 4سال

پکن: پزشکان چینی در سر مردی که با شکایت از سردرد طولانی مدت به بیمارستان مراجعه کرده بود یک تیغه 10سانتی‌متری چاقو کشف کردند. آقای لی،37ساله که علاوه بر سردرد شدید در طول سال‌های گذشته دچار خونریزی از گوش و دهان هم بوده است به سرعت تحت عمل‌جراحی قرار می‌گیرد و جراحان بیمارستان موفق می‌شوند تیغه چاقو را از سر او خارج کنند. این مرد به پزشکان گفته است که 4سال پیش با یک‌سارق درگیر شده اما متوجه نشده است که تیغه چاقوی دزد در سرش جا مانده است. جراحان این بیمارستان می‌گویند به‌صورت معجزه‌آسایی تیغه این چاقو، رگ‌های حیاتی سر آقای لی را تخریب نکرده و به همین خاطر این مرد تاکنون توانسته است زنده بماند.

گران‌ قیمت‌ترین کیف دستی جهان

دوحه: یک کیف زنانه با قیمتی بیش از3.8 میلیون دلار رکورد گران‌‌قیمت‌ترین کیف‌دستی جهان را شکست‌. در ساخت این کیف که در نمایشگاه طلا و جواهر قطر به نمایش در آمده است علاوه بر استفاده از طلای 18‌عیار، 4هزار و517‌ الماس با وزن بیش از 381‌ قیراط به‌کار رفته است. مسئولان کتاب رکوردهای گینس به‌طور رسمی این کیف را که به شکل قلب ساخته شده است به‌عنوان گران‌ قیمت‌ترین کیف دستی جهان ثبت کرده‌اند. ساخت این کیف توسط 10‌هنرمند جواهرساز بیش از 8هزار و800ساعت زمان برده است. فرد و پاسکال‌موواد، طراحان این کیف سابقه طولانی در ساخت اشیای لوکس و گران‌قیمت دارند اما برای فروش این کیف هنوز برنامه‌ای در نظر نگرفته‌اند.

علاقه شدید مرد روسی به سکه

مسکو: یک‌مرد روسی با جمع‌کردن بیش از 5میلیون سکه کوپک این روزها مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار گرفته است. سرگرمی یوری بابین که بازنشسته ارتش روسیه است جمع‌آوری سکه بوده و به‌همین خاطر اکنون بسیاری از وسایل خانه و لباس‌هایش را هم با سکه تزئین کرده است. کوپک واحد پول خُرد کشور روسیه است و هر یکصد کوپک برابر یک‌روبل می‌شود. شرایط اقتصادی روسیه باعث شده است که از مدت‌ها پیش سکه‌های کوپک تا حدودی نایاب شود و در بازار استفاده‌ای نداشته باشد. مردم به آقای بابین لقب «میلیونر کوپکی» داده‌اند که سکه‌هایش بیش از7.5 تن وزن دارد اما ارزش آن فقط50‌هزار روبل(‌حدود 1500 دلار) به‌حساب می‌آید.

کد خبر 128585

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز