همشهری آنلاین: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تصریح کرد:‌هشت بندی که مقام معظم رهبری در خطبه‌ی نماز جمعه فرمودند هدیه ما به ملت مصر است.

به گزارش ایسنا، سردار حسین همدانی، در " گردهمایی فرزندان روح‌الله" گفت: " امروز دو سه نفر از سران فتنه درباره‌ی حرکتهای مردمی که در منطقه می‌شود، حرفهایی می‌زنند که اگر اطلاعات ابتدایی داشتند این حرفها را نمی‌گفتند، تمام خیزش‌ها از این جا بوده، به مقام معظم رهبری پیغام دادند که به ما رهنمود بدهید."

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی بیش از 100 دستاورد بزرگ دارد که یکی از آنها خیزشی است که در منطقه‌ می‌بینیم، افزود: بعضی می‌گویند چرا در مسائل کشورهای دیگر دخالتی می‌کنید، روایت است از پیامبر اکرم (ص) که اگر مسلمانی فریاد مظلومی را،ولو غیر مسلمان باشد، بشنود اگر به او کمک نکند مسلمان نیست.

وی خاطر نشان کرد:‌سال گذشته همه‌ی دشمنان ما جمع شدند که تیر خلاص را به نظام بزنند، اما مردان، زنان و جوانان ما آن را خنثی کردند و در نه دی با تفکر بسیجی به همه چیز پایان دادند.

وی افزود: از دستاوردهای دیگر انقلاب مدل سازی برای همه‌ی ملت‌های مظلوم بود که می‌خواهند دست نشانده‌های استکبار را بیرون کنند و اگر این چنین نبود در خیزش‌های منطقه مردم در اولین قدم راضی می‌شدند ودست از مبارزه می‌کشیدند، اما از امام(ره) آموختند که شاه باید برود.

فرمانده‌ی سپاه محمد رسول‌الله با بیان این که " در زمان امام خیلی‌ها می‌خندیدند و می‌گفتند این پیر روحانی، جهان و قدرتهای آن را نمی‌شناسد؛ چرا که هنوز جای پایش محکم نشده به آمریکا هشدار می‌دهد، چون هیچ کس جرات اعتراض به امریکا را نداشت" افزود: از دستاوردهای دیگر انقلاب این است که ابهت ابرقدرت‌ها را شکست و به مردم گفت،از این قدرت‌ها نترسید؛ چرا که پوشالی‌اند.

همدانی همچنین گفت: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب ایجاد تحول در بین مردان، زنان و جوانان بود. مردم ما باور کردند که ارزش‌ها و اصول محکمی دارند و می‌توانند متکی به خود باشند.

وی همچنین عملیات والفجر 8 را از دستاوردهای انقلاب خواند و افزود: این عملیات تعجب خیلی‌ها را برانگیخته بود. جوانان و رزمندگان ما به این باور رسیده بودند که می‌توانند بدون امکانات از این رودخانه وحشی عبور کنند.

همدانی ادامه داد: دستاورد بزرگ دیگر انقلاب‌ ما این است که زنان از حبس بیرون آمدند و نقش آفرین شدند و حضورشان در دوران انقلاب و دفاع مقدس به قدری درخشان بود که امام(ره) بارها از آنان تجلیل کرد و امروز شاهد هستیم تمام اتهاماتی که به ما می‌زدند باطل بوده است.

فرمانده‌ سپاه محمد رسول الله با اشاره به این که وحدت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب است، افزود: نقش و جایگاه امام، انقلاب و ملت ایران د رمیان ملتها بسیار بالاست و نسبت به گذشته تغییرات بسیاری به وجود آمده است.

همدانی در پایان با تصریح بر این که با ارزش‌هایمان فاصله‌ی زیادی داریم، خاطر نشان کرد:‌نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده‌ایم، باید قدردان امام و شهدا و سپاسگزار خدا، پدران و مادرانمان باشیم که این میراث را به ما دادند.

 

 

کد خبر 127729
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز