همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان‌های جاسوسی غربی به دنبال این هستند تا فرد عقب‌افتاده‌ای را پیدا کنند که خود را در تهران آتش بزند و این کار را با شروع تحولات تونس و مصر شبیه‌سازی کنند.

رئیس بسیج مستضعفین

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تقدیر از جانبازان فتنه 88 که شب گذشته در حسینیه نیروی هوافضای سپاه برگزار شد، گفت: بسیجیان جدیت خود را در عمل به پیروی از امام مهدی (عج) به اثبات رساندند و حاضرند در این مسیر انتظار جان فدا کنند.

وی افزود: در طول تاریخ در راه اسلام و توحید مبارزه،‌ فداکاری و ایثارگری فراوان دیده‌ایم و مردان بزرگی این مسیر را انتخاب کردند اما درجه بالاتر نزد خدا از آن افرادی است که در جبهه‌های سخت‌تر و تنگناهای حساس به میدان آمدند و از حقیقت دفاع ‌کردند. آنجایی که برای بیشتر مردم تمیز حق از باطل سخت است و بسیاری از افراد دچار تردید می‌شوند، مجاهد اول از جبهه تردید عبور می‌کند و بعد وارد جهاد با دشمن می‌شود.

نقدی در ادامه تصریح کرد: جنگیدن بادشمن خارجی و بیگانه حتماً دارای فضیلت است اما آنجا که با دوست دیروز خود و همسایه و فامیل خود مجبور می‌شوید به خاطر دفاع از حق درگیر شوید، خیلی از پاها می‌لرزد و خداوند به افرادی که در اینجا نمی‌لرزند نشان حزب‌الله می‌دهد. افرادی که ایمان به خدا و قیامت دارند و هیچ گاه دشمنان خدا را به دوستی نمی‌گیرند ولو برادر، پدر و فرزندشان باشد. این افراد تردیدی در دفاع از حق پیدا نمی‌کنند و در سخت‌ترین شرایط به تکلیف عمل می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فتنه سال گذشته گفت: آزمایش سال پیش سخت‌ترین آزمایش جمهوری اسلامی بود و ملت و بسییجیان با سرافرازی از آن عبور کردند. بسیجیان نشان دادند در پیچیده‌ترین شرایط کم نمی‌آورند در حالی که بسیاری که احساس بزرگی می‌کردند، کم آوردند. خیلی‌ها هنوز هم کم دارند، در حالیکه ادعای سیاسی بزرگی دارند، به اندازه یک انسان دور از سیاست هم شعور سیاسی ندارند و اگر قبول کنیم شعور سیاسی دارند، باید آنها را حزب شیطان بنامیم و ما به آنها لطف می‌کنیم و می‌گوییم شعور سیاسی ندارند.

وی ادامه داد: افرادی که هنوز در مقابل فتنه‌ای که به گفته مقام معظم رهبری از خارج هدایت می‌شد، دانسته سکوت کرده‌اند،‌ منافق هستند. در حالیکه مردم به خوبی راه خود را پیدا کردند و خدا پاداش استقامتشان را داد.

نقدی با اشاره به مقاومت 33 روزه لبنان، 22 روزه غزه و هشت ماهه ملت ایران در مقابل فتنه صهیونیست‌ها، انگلیس و آمریکا اظهار داشت: امت اسلام در مقابل این فتنه‌ها و نبردها ایستاد و مقاومت کرد و امروز شاهد پیروزی‌های پی‌درپی امت اسلام هستیم و البته اینها قدم‌های اول است. شعار امروز امت اسلام آزادی فلسطین است و راهپیمایی 22 بهمن در تهران و راهپیمایی همانروز در قاهره به زودی به صورت مشترک در قدس عزیز برگزار می‌شود و تولید انبوه اسلحه و بمب فایده‌ای برای دشمنان ما ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان‌های جاسوسی غربی به دنبال این هستند تا فرد عقب‌افتاده‌ای را پیدا کنند که خود را در تهران آتش بزند و این کار را با شروع تحولات تونس و مصر شبیه‌سازی کنند. آنها خیلی عقب‌افتاده‌اند و فکر می‌کنند با تقلید از این کارها می‌توانند پیروز شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در فتنه سال گذشته نیز به دنبال شبیه‌سازی بودند و با تقلید از الله اکبر گفتن‌های اول انقلاب در پی پیروزی بودند، در حالی که ملت ایران این شبیه‌سازی‌ها را تشخیص داد و آنها را همان ابتدا تنها گذاشت و مقابلشان ایستاد. البته عده قلیل زیاده خواه قدرت‌طلبی که شکم‌هایشان از حرام پر شده و در دوران مسئولیت حرام‌خواری می‌کردند همچنان به راهشان ادامه می‌دادند و گوش‌هایشان نمی‌شنید.

نقدی با بیان اینکه مردم مصر از استقامت بسیجیان و ملت ایران در فتنه 88 الهام گرفته‌اند، گفت: مردم مصر شاهد بودند که قدرت آمریکا پوشالی است و فهمیدند که می‌توانند وارد صحنه شوند و نقش خود را ایفا کنند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات رژیم مصر در مقابله با مردم انقلابی این کشور اظهار داشت: رژیم مصر می‌خواست با شبیه‌سازی از بسیج ایران از لباس شخصی‌ها برای دفاع از خود استفاده کند در حالی که لباس‌شخصی‌های مصر آدم‌های فاسد، قدرت طلب و خائنی بودند اما نمی‌دانست پشتوانه بسیجی‌های ایران خدا و اسلام است. این شبیه‌سازی دشمنان مضحک است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیروزی انقلاب مصر تصریح کرد: این حرکت استمرار دارد و پیروزی‌های بزرگ، سختی‌های بزرگی هم همراه خواهد داشت. ما هم در مسیر دهه فجر کل جهان قدم برمی‌داریم و آماده 17 شهریورها هم هستیم.

نقدی با بیان اینکه جانبازان فتنه 88 کتاب درس مقاومت و ایستادگی در مقابل کفر و نفاق هستند، اظهار داشت:‌ همه باید از جانبازان فتنه 88 درس بگیریم و می‌دانیم برخلاف القای رسانه‌های غربی نسل امروز ما بسیار خوب و زیبا همه خصائص اساسی انقلاب و راه امام(ره) را دریافت کرده‌اند و اگر میدان‌های آزمایشی پیش بیاید فداکارانه‌تر و قوی‌تر از نسل قبل در میدان حاضر می‌شوند.

کد خبر 128090
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز