مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۱
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از تست گرم توسعه غربی خط 4 مترو تهران حدفاصل میدان انقلاب تا میدان آزادی و بهره‌برداری از 2‌ایستگاه جدید این خط تا پایان دی ماه خبر داد.

محسن هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات اجرایی توسعه غربی خط 4 از میدان انقلاب تا میدان آزادی تکمیل شده و ریل‌گذاری این مسیر نیز صورت گرفته است که طی هفته آینده این مسیر مورد تست سرد و تا پایان دی ماه مورد تست گرم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: پس از تست گرم مسیر، 2 ایستگاه توحید و میدان آزادی از توسعه غربی خط 4 تا پایان ماه جاری آماده بهره‌برداری خواهند بود.مدیرعامل شرکت مترو با بیان اینکه در توسعه غربی خط 4 از میدان انقلاب تا میدان آزادی 5 ایستگاه جدید احداث شده است،گفت: تمام ایستگاه‌های این مسیر تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، ضمن اینکه عملیات ساخت تونل و ریل‌گذاری ادامه این خط از میدان آزادی تا اکباتان نیز تا پایان سال محقق می‌شود و اوایل سال آینده ایستگاه اکباتان هم به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: طول مسیر توسعه غربی خط 4 مترو از میدان انقلاب تا آزادی حدود 6کیلومتر است و ایستگاه‌های توحید، آزادی - شادمان، مقبرهًْ‌الشهدا، استادمعین و میدان آزادی، ایستگاه‌های جدیدی هستند که در این مسیر به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه تاکید کرد: ایستگاه‌های توحید و آزادی تا پایان دی ماه و پس از تست گرم مسیر، آماده بهره‌برداری و خدمات‌رسانی به شهروندان خواهند بود اما به‌دلیل کمبود واگن و تا زمانی که واگن‌های جدید به میزان مورد نیاز وارد ناوگان شوند، بهره‌برداری از این دو ایستگاه در ساعات غیرشلوغ امکان‌پذیر است.

کد خبر 124124

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز