همشهری آنلاین: رییس قوه قضاییه با بیان اینکه افراد پشت صحنه ترورهای اخیر با هسته‌ای شدن ایران مخالفند،گفت: ما آژانس را مسئول می‌دانیم چرا که اعلام اسامی دانشمندان ما آنان را در معرض تهدیدات جدی قرار داده است.

به گزارش ایلنا آیت الله آملی لاریجانی در جلسه دیروز مسئولان عالی قضایی با محکوم کردن ترور دو دانشمند هسته‌ای کشورمان گفت: کسانی که پشت صحنه این ترور ایستاده‌اند قطعاً با هسته‌ای شدن ایران مخالفند و خیلی روشن است که انگشت اتهام متوجه چه کسانی است.

رئیس قوه قضاییه با انتقاد از آژانس انرژی اتمی که نام دانشمندان هسته‌ای ایران را فاش ساخته است و به این وسیله موجبات ترور آنها را فراهم کرده، گفت: ما آژانس را مسئول می‌دانیم چرا که در عالم علم و پژوهش و تکنولوژی مرتکب بدترین کار ممکن شده و با اعلام اسامی دانشمندان ما آنان را در معرض تهدیدات جدی قرار داده است.

وی خواستار توجه جدی و گسترش چتر امنیتی و حفاظتی برای دانشمندان هسته‌ای کشورمان از سوی دستگاه‌های امنیتی شد.

دانشجویان با بصیرت و بسیجی به دشمنان مجال ندهند

رئیس قوه قضاییه با اشاره به 16 آذر روز دانشجو گفت: 16 آذر نماد مبارزه قشر فرهیخته کشور با استکبار جهانی خصوصاً آمریکا است.

لاریجانی خواستار توجه دانشجویان به ابعاد دینی و معرفتی در کنار تحصیل علوم و تخصص‌های مختلف شد و افزود: دانشجویان امروز که مدیران آینده کشور هستند باید خود را به بصیرت انقلابی و معرفت دینی مسلح کنند.

رئیس قوه قضاییه تأکید کرد: دانشجویان با بصیرت و بسیجی نباید مجالی به دشمنان انقلاب و کسانی که ابزار دست دشمنان انقلاب هستند بدهند و این روز را باید به فرصتی برای ابراز بصیرت و معرفت انقلابی و دینی تبدیل کنند.

در ادامه جلسه مسئولان عالی قضایی، راهکارهای بهبود خدمات رسانی به مردم در قوه قضاییه مورد بحث و بررسی قرار گرفت .ادامه این بحث به جلسه بعد موکول شد.

 

کد خبر 122436
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز