همشهری آنلاین: مقامات چینی بررسی در مورد مرگ یک خواننده پاپ و چهره تلویزیونی در حین یک جراحی پلاستیک را آغاز کرده‌اند؛ این حادثه نگرانی‌هایی در مورد خطرات رفتن به زیر چاقوی جراحان پلاستیک را در چین برانگیخته است.

wang bei

به گزارش خبرگزاری فرانسه وانگ بئی، 24 ساله، خوانند‌‌ه‌ای که پیش از این در یک مسابقه مشهور سراسری انتخاب بهترین خواننده در تلویزیون چین شرکت داشت، روز 15 نوامبر در حین "جراحی تغییر شکل استخوان صورت" در ووهان پایتخت ایالت هوبئی درگذشت.

وزارت بهداشت چین اداره بهداشت هوبئی را مامور کردiه است تا به  بازرسی در مورد علت مرگ این چهره تلویزیونی بپردازد و نتایج این بررسی را بدون تاخیر اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا به نقل از اداره بهداشت محلی، وانگ که زیبایی‌اش را به چهره‌ای پرطرفدار در این مسابقه تلویزیونی بدل کرده بود، در نتیجه یک "حادثه بیهوشی" هنگام جراحی فوت کرده است.

بر اساس گزارش‌ها فک او به طور ناگهانی در حین عمل جراحی شروع به خونریزی کرده بود، و باعث انسداد نای او و خفگی‌اش شده بود.

مادر وانگ در حال انجام همین عمل در کلینیک بود که دخترش فوت کرد.

مرگ او نگرانی‌ها در مورد خطرات جراحی پلاستیک در کشوری که بر اساس ارقام منتشر شده بوسیله رسانه‌های دولتی هر سال سه میلیون نفر در آن برای زیبایی به زیر تیغ جراحان می‌روند، را افزایش داده است.

ژانگ هوبیان، استاد جراحی پلاستیک در کالج پزشکی گوانگ ‌دونگ در جنوب چین می‌گوید تقاضای فزاینده برای جراحی زیبایی
موجب شده است که پزشکان تعلیم‌ندیده به دست به انجام اعمال جراحیی بزنند"که خطر‌آفرین و غیرمسئولانه است".

بر اساس بیانیه دولت، وزارت بهداشت چین دستور افزایش نظارت بر صنعت جراحی پلاستیک را داده است.

 

کد خبر 121842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز