همشهری آنلاین: طرح صیانت از حقوق هسته‌ای روز سه‌شنبه به صحن علنی می‌‌آید.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی در پاسخ به سوالی در مورد تاکید گروه 1+5 مبنی بر پاسخ ایران به پیشنهاد ادامه مذاکرات، اظهار داشت: ما منتظر خرده فرمایشات 1+5 نیستیم و رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی سه شرط خود را اعلام کرده است که بسیار منطقی است.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگاران پارلمانی، در مورد زمان بررسی جزئیات طرح صیانت از حقوق هسته‌ای ایران که دو هفته پیش کلیات آن تصویب شده بود، خبر داد: این طرح سه‌شنبه در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار می‌گیرد.

وی در مورد قرار گرفتن اصل مقابله به مثل در مقابل با کشورهای تحریم‌کننده ایران در طرح مذکور با اشاره به اینکه مقابله به مثل یکی از مفاد طرح اولیه بوده است، گفت: طبیعتا پیشنهادات در این زمینه ظرف 48 ساعت آینده باید مطرح شود تا در طرح نهایی به صحن بیاید.

بروجردی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری در مورد نتیجه تحریم‌های غرب علیه ایران، تاکید کرد: اگر این تحریم‌ها نبود ساخت موشک، ساخت قطعات F14 و تولید جنگنده‌ها به دست نمی‌آمد لذا این تحریم‌ها اثری ندارد و صرفا عدم صداقت آنها و دروغ بزرگ اوباما را نشان داد.

کد خبر 110948

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز