همشهری آنلاین: با انجام مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی نوجوانان جهان، تیم اروگونه به عنوان حریف ایران در این مرحله انتخاب شد

تا شاگردان علی دوستی روز پنجشنبه هفته جاری برابر این حریف آمریکای جنوبی به میدان بروند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به نیجریه، مراسم قرعه کشی انتخاب حریفان 4 تیم سوم برتر گروه‌های 6 گانه که به مرحله حذفی راه یافتند، یکشنبه شب در مرکز فیفا در شهر کانوی نیجریه برگزار شد که طی آن تیم اروگونه به عنوان تیم سوم گروه E حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها شد.

با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال جام جهانی نوجوانان جهان تیم‌های آلمان(تیم سوم گروه A)، اروگونه(تیم سوم گروه F) و نیوزلند(تیم سوم گروه D) جواز حضور در مرحله حذفی را بدست آوردند.

البته برای انتخاب چهارمین تیم سوم برتر گروه‌های 6 گانه، از بین تیم‌های امارات، هلند و برزیل که همگی 3 امتیاز، 3 گل زده، 4 گل خورده و تفاضل گل 1- را در کارنامه خود ثبت کرده بودند، طی قانون جدید فیفا امارات به خاطر تعداد کارت‌های زرد کمتر و رعایت قانون بازی جوانمردانه(FAIR PLAY) راهی مرحله حذفی شد.

بر این اساس و پس از قرعه کشی انجام شده، تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی نوجوانان حریفان خود را شناختند که برنامه این رقابت‌ها در زیر آمده است:

چهارشنبه 13/8/88 (چهارم نوامبر)
* آرژانتین - کلمبیا
* ترکیه - امارات
* سوئیس - آلمان
* آمریکا - ایتالیا

پنجشنبه 14/8/88 (پنجم نوامبر)
* اسپانیا - بورکینافاسو
* ایران - اروگونه
* مکزیک - کره جنوبی
* نیجریه - امارات 

کد خبر 94245

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز