همشهری آنلاین: معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در اطلاعیه‌ای در خصوص تحریف سخنان دکتر محمود احمدی نژاد آورده است:

تأکید رئیس‌جمهور بر جدا بودن حساب اخلال‌گران و اغتشاش‌گران از ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: حماسه با شکوه و به یادماندنی مرم شریف ایران اسلامی در 22 خرداد 88 که با مشارکت بی‌سابقه 40 میلیون ایرانی آگاه و آزاده شکل گرفت رأی مجدد به کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

دکتر احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور محترم نیز بارها با تجلیل از این مشارکت عمومی، پیروز واقعی این انتخابات را ملت متحد و یکپارچه ایران نامیده‌اند که جدای از گرایش و سلیقه انتخاباتی با حضوری بی‌سابقه و شکوهمند بار دیگر هوشیاری خود را در برابر توطئه‌های استکبار جهانی نشان دادند، اگر چه بدیهی بود اندک افراد نفوذی و اغتشاشگر تلاش کنند شیرینی این حماسه را در ذائقه مردم تلخ کنند.

این اطلاعیه می‌افزاید: رئیس‌جمهور محترم این افراد معدود را به سان خس و خاشاکی نامیده‌اند که در برابر رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی نمی‌یابند ولی متأسفانه در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها و جریان‌ها با تحریف آشکار سخنان رئیس‌جمهور محترم با فرافکنی آن را به عموم تعمیم داده‌اند. این رویه ناپسند در ادامه همان چهار سال خط تخریب و توهین‌هایی است که در کلام مقام معظم رهبری به «بی‌انصافی» درباره رئیس‌جمهور مردمی تعریف شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: متن دقیق سخنان رئیس‌جمهور محترم در جشن بزرگ پیروزی مردم در مورخ 88/3/24 در میدان ولیعصر(عج) به این شرح است: « ملت ایران یک ملت متحد است، امروز خبرنگاری سوال کرد بعضی‌ها گوشه و کنار بعضی از کارها را انجام می‌دهند اغتشاش است، شورش است، و واژه‌های تندی به کار برد. من یک مثال زدم و نتیجه‌گیری کردم. ملت ایران یکپارچه است در یک مسابقه فوتبال 50 هزار، 70 هزار تماشاچی می‌روند آن کسی که تیمش باخته عصبانی است و به هر دری می‌زند، در ایران در انتخابات 40 میلیون نفر خودشان بازیگر اصلی و تعیین‌کننده اصلی بودند حالا 4 تا خس و خاشاک در این گوشه‌ها یک کاری می‌کنند. بدانید که این رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی آنها نخواهد گذاشت.»

این اطلاعیه می‌افزاید: مداقه در این سخنان روشن، مبین تأکید رئیس‌جمهور بر جدا بودن حساب اخلال‌گران و اغتشاش‌گران از ملت بزرگ ایران است و آنجا که از 40 میلیون نفر نقش‌آفرین اصلی و تعیین‌کننده سخن می‌گویند همه را در این پیروزی بدون توجه به جهت‌گیری آراء و سلایق انتخاباتی سهیم می‌دانند.

این اطلاعیه در پایان خاطر نشان می‌کند: متأسفانه بازخوانی این موضوع یک‌بار دیگر نشان می‌دهد که خط تخریب چگونه همواره با قلب واقعیت‌ها، ‌تحریف آشکار، تخریب عینی، تفاسیر وارونه و ادعاهای جعلی سعی در فریب افکار عمومی و حصول مطامع ناچیز سیاسی دارند.

بدیهی است همه دلسوزان واقعی انقلاب بر این باورند که این معدود آشوبگران که به تخریب اموال عمومی پرداخته و با اساس نظام مشکل دارند جدای از امواج پرخروش ملت ایران هستند. آیینه ملت زلال و روشن است و ان‌شاء‌الله این زنگارها زدوده خواهد شد، به هر روی امید است اصحاب رسانه با درج حقایق و هوشیاری مانع تشویش اذهان عمومی و گمانه‌زنی‌های باطل دشمنان نظام و انقلاب گردند

کد خبر 83782

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز