سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۴
۰ نفر

در پی فراخوان سازمان تبلیغات اسلامی از مردم برای محکومیت حرکات اغتشاش گران ، گروه های مردمی از قشرهای مختلف در میدان ولیعصر تهران تجمع کردند

به گزارش واحد مرکزی خبر، بیشتر افراد همراه با خانواده‌های خود در این تجمع شرکت کرده‌اند و برخی نیز پرچم‌های ایران در دست دارند.

شمار گروه‌های مختلف مردمی که برای اعتراض به تشنج آفرینی‌های اخیر از جمله تخریب اموال عمومی در میدان ولی عصر جمع شده‌اند هر لحظه رو به افزایش است.

همچنین از میدان هفت تیر هم جمع زیادی به سمت میدان ولیعصر در حال حرکتند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن تصاویری از مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) خواهان برخورد قاطع با آشوبگران و اغتشاشگران هستند و شعارهای "حزب فقط حزب الله رهبر فقط روح الله"، "منافق حیا کن مملکتُ رها کن" خواستار مجازات آشوبگران هستند.

همچنین تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون "ملت در صحنه‌اند - چشم دشمنان کور باد - چهل میلیون رای به استکبار ستیزی - آمریکا، انگلیس کودتای 28 مرداد تکرار شدنی نیست" میدان ولی عصر را آکنده از شعار بر ضد استکبار جهانی کرده اند.

گروه‌های در حال حرکت شعار می‌دهند "ایرانی می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد - حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و الله اکبر".

راهپیمایان همچنین شعارهای مرگ بر آمریکا و وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد سر می دهند و پرچم ایران در دست دارند.

همین گزارش حاکیست درپی فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره برگزاری راهپیمایی در خصوص محکوم کردن اغتشاشات اخیر جمعیت زیادی از مسیر بلوار کشاورز به سوی میدان ولیعصر در حال حرکتند.

مردم با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران، یا فاطمه زهرا، با سردادن شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا و اسرائیل در حال حرکت به سوی میدان ولیعصر هستند.

افزایش جمعیت راهپیمایان در بلوار کشاورز


لحظه به لحظه بر تعداد جمعیت حاضر در مسیر بلوار کشاورز حدفاصل خیابان حجاب تا میدان ولیعصر افزوده می شود.

جمعیت حاضر که از قشرهای مختلف هستند، با در دست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران ، پلاکاردهایی دارند که روی آنها نوشته شده است: "مردم خواهان حفظ آرامش هستند، حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سیدعلی و مردم حساب خود را از آشوبگران جدا کنند".

میدان ولی عصر مملو از جمعیت

میدان ولی عصر تهران اکنون پوشیده از جمعیتی است که برای مخالفت با خشونت های روزهای اخیر تجمع کرده اند.

تجمع کنندگان در این مکان پلاکاردهایی در دست حمل می کنند که بر روی آنها نوشته شده است: چرا رأی 40 میلیون نفر را نادیده می گیرید، 28 مرداد تکرار شدنی نیست، سفارت انگلیس در تهران و بی بی سی باید تعطیل شود، آشوب هرگز.

در میان جمعیت حاضر قشرهای مختلف مردم به چشم می‌خورد.

حضور الهام در جمع راهپیمایان

سخنگوی دولت به همراه جمعی از راهپیمایان در حال حرکت به سمت میدان ولی عصر و پیوستن به تجمع کنندگان در این میدان است.

هر لحظه بر تعداد تجمع کنندگان افزوده می شود و گروه های مختلف پلاکاردهایی در دست دارند که روی آن نوشته شده است" چرا 40 میلیون رأی ملت ایران زیر سئوال برود."

همچنین تجمع کنندگان عکس هایی از مقام معظم رهبری و احمدی نژاد در دست دارند.

هم اکنون تجمع کنندگان در حال شعار دادن هستند.

حرکت مستمر مردم برای شرکت در مراسم میدان ولیعصر

جمع زیادی از میدان هفت تیر به سمت میدان ولیعصر در حالی که یک ساعت از زمان برگزاری مراسم می گذرد در حال حرکتند.

این گروه‌ها در حال حرکت، شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر بـی بی سی" سر می‌دهند و پرچم های ایران را در دست دارند.

همچنین مردم در گروه هایی در حالی که مراسم آغاز شده است در حال حرکت به سمت میدان ولیعصر هستند.

حضور قشرهای مختلف مردم در میدان ولی عصر


از ساعاتی پیش گروه‌های مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی در میدان ولیعصر از میدان فردوسی شروع به حرکت کرده‌اند.

شهروندان تهرانی در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی خواستار توقف ناامنی های چند روز اخیر در کشور شده اند.

برخی از این افراد هدف خود را از حضور در این راهپیمایی مخالفت با اغتشاشگران و عوامل دیگری که موجب این ناامنی شدند اعلام کردند و افزودند : با هر گونه اغتشاش و ناامنی مخالفیم و تخریب اموال عمومی به دست این افراد سودجو و خرابکار امری نابخشودنی است.

قطعنامه پایانی راهپیمایان تهرانی

راهپیمایان تهرانی در مخالفت با اقدامات اخیر آشوبگران و اغتشاش گران، قطعنامه ای در میدان ولیعصر قرائت کردند.

در این قطعنامه با تجلیل از حضور حداکثری و دشمن شکن قشرهای مختلف مردم در انتخابات 22 خرداد، آمده است: اینک که حضور با شکوه ایرانیان در عرصه مشارکت بخشی برای مردم سالاری دینی نمادی جهانی یافته است، بیگانگان در صدد انتقام از ملت ایران برآمده‌اند و اهداف شوم خود را از طریق نفوذ در میان هواداران برخی کاندیداها جستجو می‌کنند.

در بخش دیگری از این قطعنامه تصریح شده است: در روزهای اخیرعده‌ای به تخریب اماکن عمومی و نظامی اقدام کرده‌اند و تعدادی از هموطنان عزیز را در معرض آسیب جدی قرار داده‌اند، ما مردم تهران به تأسی از آموزه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حفظ وحدت و وفاق ملی در برابر بیگانگان و ایادی دشمن با حضور در این راهپیمایی اعلام می داریم.

دراین قطعنامه همچنین آمده است: فصل الخطاب در قضیه انتخابات پیام وحدت بخش رهبر معظم انقلاب است و در حوزه مسائل مطرح شده از سوی برخی کاندیداها معتقدیم بهترین راهکار خویشتن داری و پیگیری موضوع از طریق شورای نگهبان است و بی تردید هر اقدامی که منجر به خلل در این راه قانونی شود محکوم خواهد بود.

شرکت کنندگان در راهپیمایی مردمی در تهران همچنین در قطعنامه خود تصریح کرده‌اند: ما مردم تهران حماسه عظیم 22 خرداد 88 را تبلور رشد و بلوغ سیاسی ایرانیان و عزم و اراده آنان برای تداوم گفتمان انقلاب و رهبری دانسته و ضمن محکومیت شدید اقدامات اخیر آشوبگران برای ایجاد زمینه تفرقه و پیاده سازی نقشه های دشمنان قسم خورده، از نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی می خواهیم با مظاهر آشوب که موجب سلب آسایش شهروندان شده است با اقتدار و قاطعیت برخورد کنند.

در این قطعنامه تصریح شده است: ما حرکت مداخله جویانه دشمنان نظام به ویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را از آشوب طلبان و اراذل و اوباش سیاسی- اجتماعی در تلاش برای شعله ور کردن فتنه در ایران اسلامی محکوم کرده و از طرفداران نامزدها انتظار داریم حساب خود را از معاندان جدا کنند.

در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است: ما مردم تهران به نمایندگی از همه ایرانیان تا رفع کامل فتنه و اقدامات آشوبگران، با هوشیاری و آمادگی همه جانبه در صحنه حاضر هستیم و حتی یک لحظه عرصه شهر را برای تکرار جنایات قانون شکنان خالی نمی‌گذاریم و در صورت نیاز پاسخ محکم و سختی به آنان می‌دهیم.

شهروندان تهرانی از دستگاه‌های امنیتی و قضایی خواسته‌اند هر چه سریعتر عوامل توطئه آفرینی‌های اخیر را شناسایی و با شدت با آنان برخورد کنند.

در پایان این قطعنامه تصریح شده است: ساختن ایرانی آباد و مقتدر در گرو امنیت پایدار است و امروز که با خلق حماسه 22 خرداد و انتخاب رئیس جمهور آن هم با رأی قاطع فراهم آمده، بر همگان لازم است با استحکام پایه های وحدت و پیروی همه جانبه از منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همه ظرفیت‌های موجود در کشور را در مسیر کمک و تعالی کشور به صحنه آورده و موجبات شادی روح حضرت امام(ره)، شهیدان و مسرت دوستداران انقلاب فراهم آورده شود

کد خبر 83686

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز