روز مادر بهانه‌ای شد که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ تهران از کتاب «قصه ننه‌علی» با حضور نویسنده و مادر شهیدان شاه‌آبادی رونمایی کند.

منطقه 18

همشهری آنلاین - مریم قاسمی: در این کتاب «مرتضی اسدی»، نویسنده جوان و باذوق محله حسینی فردوس منطقه ۱۸، تهران «قصه ننه‌علی» را با قلمی شیوا و خواندنی نوشته که در واقع روایتگر بخشی از مادرانه‌های یک شیر زن دوران دفاع مقدس در قامت مادر شهید است.

به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۱۸، این روایت داستانی نویسنده هم‌محله‌ای ما را تا به حال در هیچ کتاب داستانی نخوانده‌اید و از جایی نشنیده‌اید. او درباره گفت‌وگویی که با نویسنده خوش‌ذوق محله فردوس داشته، می‌گوید: «مرتضی خودش این‌گونه قصه را تعریف می‌کند که مادر شهیدان علی و امیر شاه‌آبادی، پای ازدواجی می‌نشیند که قلبا به آن راضی نبوده و از شب اول ازدواج با همسرش به مشکل برمی‌خورد و این مشکلات با شهادت دو فرزند به اوج می‌رسد؛ مادری که قبل و بعد از شهادت فرزندانش در خانه دیگران کار می‌کند تا...»

 یوسف مقدمی ادامه داد: «قصه ننه‌علی سومین کتاب مرتضی اسدی است که توسط نشر یاران حماسه منتشر و همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر با حضور ننه‌علی در مسجد قمر بنی‌هاشم(ع) محله حسینی رونمایی شد.»

رونمایی از «قصه ننه‌علی» به دست خودش | مادرانه‌های شیرزن دوران دفاع مقدس

کد خبر 733842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha