طنین خوش تلاوت قرآن در صحن و شبستان مسجد پیچیده است و حاضران بسیاری به این صوت و صدا گوش فرا داده‌اند. برپایی محفل قرائت قرآن کریم یکی از برنامه ثابت هفتگی مسجد رضوان است و قاریان برجسته کشوری مهمان‌های همیشگی آن هستند.

مسجد رضوان

به گزارش همشهری آنلاین، «مسجد رضوان» محله نظام‌آباد، در حاشیه اتوبان امام علی(علیه السلام)، به امامت حجت‌الاسلام «سیدمهدی ماجدی»، هر شنبه محفل قرآنی ویژه‌ای با حضور قاریان برتر کشوری تدارک دیده است تا نمازگزاران و علاقه‌مندان به قرائت آیات الهی در فضایی معنوی دور هم جمع شوند.

در این محافل قرآنی مسجد رضوان اساتید و قاریان ممتازی مانند رضا ملکی، کامیاب، میثم اسفندیار و سجاد مهربانی حضور دارند و به قرائت و آموزش قرآن کریم می‌پردازند. امام جماعت این مسجد اعتقاد دارد راه جذب جوان‌ها تصرّف دل جوان است. دل جوان حقیقت‌پذیر و به فطرت الهی نزدیک است. زود اُنس پیدا می‌کند و سریع دلباخته و دلبسته می‌شود. به همین دلیل، گرایش جوان به معنویّت یکی از رازهای بزرگ الهی محسوب می‌شود. برپایی این محافل می‌تواند این انس و دلبستگی را فزونی ببخشد.

به گفته او، علاقمندان برای حضور در محافل قرآنی مسجد رضوان می‌توانند شنبه هرهفته بعد از نماز مغرب و عشا مراجعه و در این برنامه معنوی شرکت کنند.

کد خبر 734140

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha