توان مأموران و کارکنان سامانه ۱۳۷ تکه دوم پایتخت برای پیام‌های خطرساز و فوریتی به ویژه در فصل بارندگی به نمایش گذاشته شد.

مانور

به گزارش همشهری آنلاین، سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ منطقه ۲ با هدف بررسی و آمادگی تجهیزات و ارتقای سطح کیفی عوامل اجرایی در زمان بارش‌های فصلی مانوری را در کارگاه فوریت‌های این سامانه در محله مرزداران برگزار کرد.

در این مانور با توجه به سناریو تعریف شده، نیروهای سامانه ۱۳۷ با احتمال سقوط درخت و قرارگرفتن سنگی در کانال آب و بروز آبگرفتگی، توان خود را به نمایش گذاشتند. شهردار منطقه ۲ در این برنامه گفت: «با توجه به آغاز فصل بارندگی و موقعیت جغرافیایی تکه دوم پایتخت نیروها باید برای هر رویدادی آماده باشند.»

«مهدی صالحی» افزود: «رسیدگی به مشکلات مردم مهم‌ترین رویکرد مدیریت شهری است و حرکت و حضور به موقع نیروهای اجرایی ۱۳۷ در انجام پیام‌ها، باعث تشویق شهروندان به مشارکت و افزایش سطح رضایتمندی آن‌ها می‌شود.»

کارکنان ۱۳۷ غرب تهران در بحران چه نمره‌ای می‌گیرند؟

موضوع تماس‌های مردم چیست؟

براساس آمار ثبت شده در این سامانه، بیشترین تماس‌های ساکنان منطقه۲ با آنها به موضوع همسطح‌سازی دریچه‌ها، حذف زواید فیزیکی و ترمیم روکش آسفالت معابر اختصاص دارد و به گفته «پوریا قدرتی پور» مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی منطقه۲ میانگین زمان رسیدگی به تماس‌ها ۲۴ ساعت است.

او تأکید کرد: «با توجه به استقرار نیروهای اجرایی در نواحی ۹گانه منطقه، پس از طرح مشکل توسط شهروندان، با توجه به اولویت‌بندی به موارد رسیدگی می‌شود. به عنوان مثال مواردی مانند آبگرفتگی و حوادث در فوریت قرار دارند اما مواردی مانند ساخت جوی، روکش آسفالت و... در برنامه قرار می‌گیرند.»

مانور نیروهای ۱۳۷ منطقه۲ با محوریت آبگرفتگی، نصب دریچه و حذف زوائد فیزیکی، تست موتور پمپ‌ها و همچنین اجرای قطع درخت سقوط کرده توسط عوامل اجرایی ۱۳۷ انجام و تمام مراحل اجرای این مانور از نظر زمان‌بندی، سرعت عمل، تسلط و دانش استفاده از ابزار و تجهیزات و سایر موارد توسط مدیران شهری ارزیابی و بررسی شد.

کد خبر 722880

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha