شهرداری منطقه 13 تهران رتبه نخست را از لحاظ حجم تماس ها و سرعت و دقت رسیدگی به پیامهای 137 کسب کرده است.

به گزارش سما علیرضا جعفری، شهردار منطقه 13، با اعلام این خبر گفت: شهرداری تهران روز 24 شهریور ماه با بسیج تمامی امکانات موجود در مناطق 22 گانه و حضور کلیه مسئولان مدیریت شهری در منطقه 13 ، به درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان منطقه رسیدگی می کند.

وی تصریح کرد: همچنین از 18 تا 24 شهریورماه، گروههای عملیاتی منطقه نیز با بسیج امکانات خود، اقدام به خدمات رسانی در زمینه های مختلف فرهنگی، عمرانی، شهری ، فنی و ... می کنند.

این مقام مسئول همچنین گفت: شهرداری منطقه 13 تهران با تکیه بر تلاش و تعهد مدیریت و کارکنان خود و توجه به همکاری شهروندان توانسته است رتبه نخست را در میان دیگر مناطق شهرداری به لحاظ حجم تماسها و سرعت و دقت رسیدگی کسب کند.

وی اظهار کرد: طی نیمه اول سال جاری از مجموع پیامهای دریافتی توسط سامانه مدیریت شهری 137، 10هزار پیام به منطقه 13 شهرداری تهران اختصاص داشته است که در مورد بیش از 84 درصد این پیامها عملیات اجرایی در موعد مقرر به انجام رسیده است.

جعفری خاطرنشان کرد: بخشی از پیامها نیز تکراری و یا مربوط به مسائل دردست اقدام بوده است از این رو می توان میزان عملیات موفق برای پاسخگویی به نیاز شهروندان در منطقه 13 شهرداری را حتی بالاتر از 90درصد دانست.

وی در ادامه افزود: بیشتر پیامها به ناحیه 2 و کمترین آنها به ناحیه 4 اختصاص داشته است.

شهردار منطقه 13 همچنین گفت: رسیدگی به امور مساجد و مدارس ، رفع مشکلات ترافیکی، بهسازی و نماسازی معابر و محلات، لکه گیری چاله های معابر، مرمت دریچه ها، جمع آوری زباله و سرشاخه ها، تامین حفاظ ایمنی مسیرهای حفاری، جمع آوری نخاله ها، رفع خطر درختان شکسته، رفع آبگرفتگی، رفع سد معبر صنوف، ترمیم حفاظ پل ها و معابر، جمع آوری متکدیان، حذف زوائد فیزیکی در پیاده روها، جلوگیری از دپوی مصالح و عملیات ساختمانی در معابر، جمع آوری کارتن خوابها، درخواست طعمه گذاری حیوانات موذی، رفع سد معبر فروشندگان دوره گرد و رفع لغزندگی معابر از جمله اقداماتی است که در طرح جهادی 137شهرداری منطقه 13 انجام گرفته است.

کد خبر 4098

برچسب‌ها