همشهری‌آنلاین: کتاب استاندارد آموزشی مشاغل معاونت‌های تخصصی طی جلسه‌ای با حضور شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از مدیران رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13،حميدرضا پازوکی ، معاون توسعه منابع انسانی در جلسه شورای مدیران که با حضور شهردار منطقه صبح يك‌شنبه 25 تير در سالن کنفرانس دفتر شهردار برگزار شد، گفت : کتاب استاندارد آموزشی مشاغل معاونت‌های تخصصی که با مشارکت 69 نفر از همکاران مجرب و متخصص شاغل در معاونت‌های منطقه و بر مبنای حدود 1370 نفر ساعت جلسه تخصصی تدوین شده است، شامل مشاغل منطقه، شرح شغل هر یک از شاغلین و آموزش‌های تخصصی مورد نیاز برای هر شغل است.

به گفته پازوكي، شناسایی کارشناسان و مدیران مجرب، برگزاری جلسات تخصصی از آذر ماه سال 1396 آغاز و در نهایت در تیر ماه سال 1397، کتاب مورد اشاره تکمیل شد.

معاون توسعه منابع انسانی هدف از تدوین این کتاب که با الهام از مدل DACUM صورت پذیرفته است را تعیین مسیر آموزشی کارکنان براساس یک استاندارد مشخص اعلام کرد.

مرتضي رحمان‌زاده، شهردار منطقه تهیه کتاب استاندارد آموزشی مشاغل معاونت‌های تخصصی که توسط معاونت منابع انسانی انجام شده‌است ، را اقدامی ارزشمند برشمرد و تاکید کرد که استفاده از این مدل برای رشد سازمان و نیروی انسانی بهره‌گیری شود.

او اصل آموزش را برای افزایش کارآیی و بهره‌وری مدیران و کارشناسان ضروری برشمرد و خاطر نشان کرد که معاونت توسعه منابع انسانی این اصل مهم را در برنامه های کاری خود مد نظر قرار دهد.

کد خبر 410817

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha