شهرداری منطقه١٤ در راستای خدمت به شهروندان در حوزه‌های مختلف شهری در میانگین کمترین زمان پاسخگویی به مطالبات شهروندان در سال جاری، رتبه دوم بین مناطق تهران را از آن خود کرد.

رتبه منطقه14

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه هم‌اندیشی مدیریت شهری نظارت همگانی١٣٧ با مسئولان شهرداری منطقه١٤ به‌منظور بررسی وضعیت سامانه یکپارچه ارتباط شهروندی ١٣٧ پلاس و با هدف خدمت‌رسانی بهتر و باکیفیت به شهروندان در این منطقه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور «رضا ناصری» سرپرست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران، هیئت همراه و «محمد امین سالاری پور» شهردار و مدیران شهری منطقه١٤ برگزارشد، ضمن ارائه گزارش عملکرد ٩ماهه واحدهای اجرایی، روند بهبود وضعیت این ٢ سامانه و ارتقای رتبه عملکردی منطقه١٤ مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به آغاز به کار سامانه ۱۳۷ پلاس برای تسریع و تسهیل رسیدگی به موضوعات پرکاربرد حوزه شهری گفت: «در سامانه ۱۳۷ پلاس دو نیاز شهروندان و شهرداری با هم ادغام می‌شود تا در نظارت عمومی از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و به مردمی‌سپاری و استفاده از ظرفیت آنها به معنای واقعی جامه عمل پوشانده شود.»

وی با بیان اینکه دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ نقص‌هایی داشتند، افزود: «طراحی سامانه‌ای یکپارچه این شرایط را فراهم می‌کند تا از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در انجام امور شهروندان و جلب رضایت ساکنان پایتخت استفاده شود.»

وی با اشاره به کاهش ٩درصدی پیام‌های خدمات فوریت‌های شهری و میانگین سریع زمان پاسخگویی و رسیدگی به پیام‌ها در منطقه ١٤ نسبت به بسیاری از مناطق تهران، شاخص‌های این منطقه را در میزان کمی و کیفی و زمان رسیدگی به پیام‌های شهروندی مثبت و قابل تقدیر برشمرد.

شهردار منطقه١٤ نیز با بیان اینکه سامانه یکپارچه ارتباط شهروندی در واقع مجموعه مدیریت کمکی و همیار مدیریت شهری برای ارائه خدمات کمی و کیفی‌تر به شهروندان است، گفت: «اولویت پیام شهروندان از پیام شهرداران بیشتری است. در واقع از ابتدای آغاز به کار این سامانه نظارتی در منطقه١٤ نگاه مسئولان این سامانه نیز نگاهی به سمت شهروندان است و سعی بر رسیدگی به موقع به مطالبات و ارائه خدمات باکیفیت و سریع است.»

 «محمد امین سالاری‌پور» در این جلسه هم‌اندیشی، یکپارچه شدن سامانه ارتباط با شهروندان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: «هر چند برخی موضوعات و چالش‌هایی پیش‌رو حوزه شهری است از جمله میزان اعتبارات نگهداشت، بافت فرسوده و تراکم بالای جمعیت در برخی نقاط و زمان‌بر بودن برخی طرح‌ها و پروژه‌های شهری، اما برای تحقق رضایت صددرصدی شهروندان، موضوع‌ها و مطالبات شهروندان با حساسیت و نگاه کارشناسی پیگیری خواهد شد و مجموعه شهرداری منطقه١٤ نیز برای خدمت‌رسانی بهتر و باکیفیت به شهروندان اهتمام ویژه دارد.»

کد خبر 697216

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha