مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ آبان ۱۳۸۵ - ۰۶:۳۰
۰ نفر

گروه شهری: رئیس سامانه مدیریت شهری 137 گفت: در مناطقی که طرح جهادی 137 به اجرا در آمده نشان می دهد 70 درصد مردم از نحوه فعالیت 137 رضایت دارند.

به گزارش سما، علیرضا ربیعی رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری 137 با اعلام این خبر گفت:  روزانه 8 هزار تماس از سوی شهروندان تهرانی با مرکز 137 انجام می گیرد که از میان آنها روزانه چهار هزار تماس به فعالیتهای 137 مربوط می شود. همچنین سایر تماسها مربوط به موارد پیگیری و سئوالهای شهروندان است که توسط اپراتورها به آنها پاسخ داده می شود.
رئیس سامانه 137 در ادامه اعلام کرد:  تماسهای مردمی به دو دسته تماس‌های فوری و تماسهایی که نیازمند انجام کارهای کارشناسی هستند تقسیم می شوند که به تماسهای فوری ظرف 2 تا 4 ساعت رسیدگی شده و کارهای کارشناسی- تماس‌های نوع دوم - ظرف 48 ساعت تا یک هفته انجام شده و به واحد مربوطه جهت رسیدگی اعلام می شود.
براساس این گزارش، درخواستهای شهروندان پس از تماس، به شهرداری منطقه مربوطه ابلاغ می‌شود و ماموران رسیدگی کننده وظیفه دارند ظرف 2 الی 4 ساعت پاسخگوی درخواست‌های فوری مردم مانند آبگرفتگی معابر، قطع لوله‌ها، جمع آوری زباله‌ها و...باشند.
ربیعی بیشترین تماسهای مردمی با سامانه 137 را مربوط به مواردی همچون لکه گیری، روکش آسفالت معابر دانست وعنوان کرد از زمان آغاز طرح مکانیزه خدمات شهری تماس‌های شهروندان نیز در این زمینه افزایش یافته است و در حال حاضر 137 توانایی پاسخگویی به 85درصد از نیازهای شهروندان را دارد و در تلاش هستیم میزان رضایت مردمی را هرچه بیشتر افزایش دهیم.
ربیعی با اشاره به اینکه بیشترین میزان نارضایتی مردم درمورد دوربرگردان‌ها، نصب پل، روکش آسفالت است، گفت:  از آنجایی که رسیدگی به این موارد نیازمند صرف زمان است و همین امر یعنی طول کشیدن رسیدگی به درخواست‌ها موجب بروز نارضایتی در میان شهروندان شده و سامانه 137 در تلاش است که با اطلاع رسانی مناسب میزان نارضایتی مردم را کاهش دهد.
کد خبر 6494

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز