مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۷:۲۱
۰ نفر

طرح جهادی 137 در ناحیه 5 شهرداری منطقه 20 ، از 13 شهریور ماه جاری به مدت یک هفته اجرا می‌شود.

به گزارش سما،رئیس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه 20 ، گفت: این طرح پس از اجرا در نواحی یک و 2 ، این بار در ناحیه 5 با مساحت 12 کیلومتر مربع از 13 شهریور ماه به مدت یک هفته اجرا می شود.

اصغر صوفی با اشاره به اهداف این طرح گفت: اجرای درخواست های شهروندان در سامانه 137 که تاکنون منطقه موفق به انجام آن نشده است ، نهادینه ساختن شعار شهروند محوری و محله گرایی ، تمرین همکاری جمعی بین عوامل نواحی مختلف منطقه برای آمادگی در مواقع بحرانی و در نهایت ایجاد حس مشارکت در بین شهروندان برای حفاظت و پاکیزه نگهداشتن شهردار از مهمترین اهداف این طرح در محلات بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: روکش و لکه گیری آسفالت، جدول بندی، ساماندهی صنایع مزاحم و جانوران موذی، نظافت و رفت و روب شهری، زیباسازی نماهای شهری، مزاحمتهای ساختمانی، فوریتهای عمرانی، رفع سد معبر، جمع آوری خودروهای اسقاطی، متکدیان و زباله دزدان و فعالیتهای فضای سبز از مهمترین فعالیتهای پیش بینی شده است.

صوفی در ادامه گفت: جمع کل پیام های شهروندان در تماس با سیستم 137 در ناحیه 5 ، جمعا 4694 مورد بوده است که 4373 مورد آن انجام شده و321مورد آن انجام نشده است.

وی تاکید کرد: با تمام توان سعی خواهیم کرد درخواست های انجام نشده را که اغلب در خصوص روکش آسفالت و جدول بندی است را با بسیج نیروها و امکانات موجود انجام دهیم.

کد خبر 3364

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز