مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

کسانی که در تماس با 137 به مشکلشان رسیدگی نشده است و نسبت به آن اعتراض دارند، می‌توانند به 1888 تماس بگیرند.

برای رسیدن به یک سری اهداف و اجرای یک سری دستورات، یک سری افراد، یک سری کارها را انجام می دهند، که یک سری افراد دیگر از انجام شدن این دستورات بتوانند به آسایش برسند، ولی گاهی یک سری اتفاقات باعث می شود تا یک سری از این کارها به خاطر یک سری از سهل انگاری ها به نتیجه مطلوب نرسد به همین خاطر در بیشتر اوقات یک سری قوانین برای یک سری در کارها که ممکن است روی زمین بماند، در نظر گرفته می شود. اما در بسیاری از مواقع بی اطلاعی از این قوانین باعث می شود تا یک سری افراد به یک سری از حقوق شهروندی خود نرسند.

این روزها اخبار زیادی در مورد «طرح جهادی 137 » شنیده اید اما احتمالاً از قوانینی که برای رسیدگی به تماسهای شهروندان به 137 تنظیم شده است، بی خبر هستید. به همین خاطر در این ستون به ترتیب یک سری از این قوانین مطرح شده چاپ می شود.

موضوع به تماس های تلفنی شهروندان به 137و رسیدگی به آن، بیش از هر چیز در اعتمادسازی در مردم تأثیر دارد، موضوعی که شهردار تهران به آن تأکید داشتند. به همین خاطر علاوه بر طرح قوانین و طول مدت برای رسیدگی به این تماس، دسته بندی هایی را برای نوع تماس ها در نظر گرفته است تا رسیدگی دقیق تری صورت گیرد.

در صدر تمام این موضوعات عدم رضایت شهروندان از 137 قرار گرفته است، یعنی کسانی که با تماس با 137 به مشکل آنها رسیدگی نشده است و نسبت به آن اعتراض دارند، می توانند به 1888 تماس بگیرند، موضوع مطرح شده از سوی شهروندان در سه اولویت بررسی می شود که به ترتیب در 3 ، 7 و 10 روز رسیدگی خواهد شد.

از سوی دیگر تماس های شهروندان در موضوعات شهری، میوه و تره بار، پلمپ و فک پلمپ، زیبا سازی شهری، سازمان بهشت زهرا، ترمینال های شهری و بین شهری، سازمان تاکسیرانی، شرکت راه آهن تهران حومه شهری (مترو)، فضای سبز، شرکت واحد اتوبوسرانی، فروشگاه شهروند، آتش نشانی و خدمات ایمنی و شهرسازی و تخلفات ساختمانی دسته بندی می شود.

از سوی دیگر شهرداری تهران به مسایل فنی و عمرانی، املاک، امور اجتماعی، امور اداری و مالی، تخلفات پرسنلی، حمل و نقل و ترافیک و مسایلی که به پیمانکاران شهرداری مربوط می شود نیز رسیدگی می کنند که زمان رسیدگی به زیر مجموعه های مشکلات مربوط به این موضوعات به ترتیب در این ستون مطرح خواهد شد.

کد خبر 1614

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز