مدیر سامانه 137 شهرداری تهران از کاهش چشمگیر تماس‌های تلفنی شهروندان منطقه 17 با سامانه 137 فوریت‌های شهری، یک هفته پس از اجرای طرح جهادی در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه شهری همشهری، علیرضا ربیعی با اشاره به تماس‌هایی که شهروندان منطقه 17 با واحد 137، قبل از اجرای طرح جهادی در این منطقه، داشته اند، افزود: از تاریخ 8/4/85  تا 15/4/85 ( یک هفته قبل از اجرای طرح جهادی در منطقه 17)، 928 پیام تلفنی از سوی شهروندان منطقه 17 با واحد 137 برقرار شده که این تعداد تماس معادل 4.13 درصد از کل پیام های دریافتی بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح جهادی 137 در منطقه 17 در تاریخ 16 تیر ماه جاری، گفت: درست یک هفته پس از آغاز اجرای طرح جهادی 137 در این منطقه، تعداد تماس هایی که از سوی شهروندان منطقه با این سامانه برقرار شده به 347 پیام کاهش یافته است.

اجرای طرح جهادی 137 در شمال تهران

گزارش دیگری از «سما» حاکی است که طرح جهادی خدمات‌رسانی 137 در محله های نیاوران، فرمانیه، کامرانیه و نوبنیاد با حضور نیروهای خدمات رسان شهرداری منطقه یک، اجرا می شود.

در این طرح 200 نفر از نیروهای عملیاتی معاونت های امور شهری و فضای سبز، فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک با تمامی امکانات خدمات رسانی به مدت سه روز در ناحیه یک منطقه مستقر می شوند تا مشکلات محلی را مرتفع نمایند.

کد خبر 1617

برچسب‌ها