همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه ۱۷ از استقبال نوجوانان از برنامه‌های متنوع پایگاه‌های تابستانی سطح محله‌های این منطقه خبر داد و افزود: نوجوانان از برنامه‌های متنوع این پایگاه‌ها به خوبی استقبال کرده‌اند و امیدواریم آموزش‌های شهروندی در این پایگاه‌ها گسترش یابد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، امیر محسنی گسترش آموزش شهروندی را برای بهبود اداره شهر مفید دانست و افزود: مدیریت شهری برای جلب مشارکت شهروندان تلاش بسیاری کرده تا بتواند منطقه را به شهری انسان محور تبدیل کرده و در موضوع‌هاي شهری و شهروندی از مشارکت موثر شهروندان بهره گیرد.

امير محسنی با اشاره به ارائه آموزش‌های شهروندی در پایگاه‌های تابستانی گفت: این پایگاه‌ها با رویکرد آموزش شهروندي مورد استقبال نوجوانان قرار گرفته و بیشتر از هزار دختر و پسر نوجوان در این پایگاه‌ها اوقات فراغتشان را سپری می‌کنند و از برنامه های متنوع مدیریت شهری استفاده می‌كنند.

گفتنی است پایگاه‌های تابستانی مدارس و محله‌ها از نخستین روزهای تیرماه آغاز به کار کرده و خدمات متنوع آموزشی، ورزشی، فرهنگی، استعدادیابی و اردویی به نوجوانان ارائه می‌کند.

کد خبر 412369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha