مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۵ تیر ۱۳۸۵ - ۱۳:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین:شهرداری تهران برای رسیدگی فوری به معظلات و مشکلاتی که شهروندان تهرانی از طریق سامانه فوریتهای خدمات شهری 137 اعلام کرده اند،از جمعه این هفته طرح جدیدی موسوم به "طرح جهادی137" را در مناطق مختلف تهران اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، طرح جهادی137 روز حمعه نهم تیر ماه از منطقه19 شروع خواهد شد و در مدت یک هفته نیروهای حوزههای مختلف شهرداری تهران با حضور در منطقه 19 در ابعاد مختلف به رفع مسکلات و امور معوقه منطقه اقدام خواهند کرد.

 طبق برنامه ریزیهای انجام شده همزمان با فعالیت نیروههای شهرداری ،تشکل های مردمی، نیروهای بسیج، شهروندان ساکن درمنطقه و اعضای  شورایاری های منطقه با حضور در سطح محلات،مدارس ،مساجد پا بپای آنان به رفع  مشکلات فوری کمک خواهند کرد.

طرح جهادی 137در هر منطقه به مدت یک هفته اجرای خواهدشد.این طرح پس از منطقه 19 در منطقه 17 وبعدا از آن در منطقه 4 و در هفته های بعد در سایر مناطق شهر تهران اجرا خواهد شد.

بر اساس گزارش خبرنگار همشهری آنلاین  طرح جهادی 137 که برای پاسخگوی عملی به حجم روزافزون مطالباتی که شهروندان طی 5 ماه پس از فعال شدن سامانه فوریتهای خدمات شهری شهرداری تهران از طریق این سامانه مطرح کرده اند حوزههای مختلف خدمات شهری، فرهنگی، اجتماعی و زیباسازی را در بر می گیرد.

در حوزه خدمات شهری هدف طرح مواردی همچون رفع چاله ها وآسفالت معابر، هرس شاخ وبرگ درختان، رنگ آمیزی معابر،اصلاح جداول و پاکسازی نهرها می باشد.
در حوزه فرهنگی اجتماعی هدف طرح جهادی 137 رفع کمبود های موجود در کانونهای فرهنگی از جمله مساجد،مدارس،ورزشگاهها و ایجاد پایگاههای اوقات فراغت تابستانی می باشد.

همچنین در چاچوب این طرح و با هماهنگی های انجام شده با سایر دستگاهها و سازمانهای ذیربط مردم ساکن در محلات از نظر پزشکی و بهداشتی  چک آپ می شوند و به فوریتهای درمانی آنها نیز پاسخ داده می شود.

 شناسایی معتادان ومتکدیان و جمع آوری وهدایت آنان به مراکز درمانی و بازپروری از دیگر اهداف این طرح در حوزه اجتماعی می باشد.
در چارچوب طرح حهادی 137 ودر حوزه زیباسازی  اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی در منازل،زیباسازی دیوارها و تکمیل تابلوهای راهنمای محلی انجام خواهد شد. 

کد خبر 823

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز