گروه شهری: مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی گفت: با بهره برداری از 7 مجموعه سینمایی در حال ساخت توسط شهرداری تهران ، صنعت سینمای ایران دچار تحول می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، اکبر تشکری نیا  با اعلام این خبر افزود: مجموعه سینمایی زندگی در منطقه 5 ، مجموعه علمی فرهنگی کودکان و نوجوانان در پارک ملت در منطقه 3، مجموعه سینمایی  جوانان در منطقه 19، مجموعه سینمایی  راگا در منطقه 20 ، مجموعه رازی در منطقه 11و دو مجموعه سینمایی دیگر در مناطق 18و 22 از جمله مراکزی هستند که با بهره برداری و فعالیت هرچه بیشتر آنها صنعت سینمای ایران متحول خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد سینماهای شهر و کیفیت آنها در وضعیت خوبی قرار ندارد گفت: بدلیل نبود سالن های سینمای استاندارد در شهر تهران ، تعداد افرادی که به سینما می روند هر روز کمتر می شود و به همین دلیل ساخت چنین سینماهایی که مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا باشد نقش مهمی در رشد سینمای ایران دارد .
تشکری‌نیا در ادامه اظهار کرد: واقعیت این است که ابزار ساخت سالن های سینمای حرفه ای را در داخل کشور نداریم و به همین دلیل شهرداری تهران با دو شرکت ایتالیایی در این زمینه قرارداد بسته است.
کد خبر 8152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز