شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
۳۳ نفر

بخش ویژه «زخم» در سلامتکده طب سنتی آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) راه‌اندازی شد.

دیابت

به گزارش همشهری آنلاین، مسئول درمانگاه سجاد(سلامتکده طب سنتی پونک) که در جوار آستان امامزادگان عینعلی وزینعلی(ع) قرار دارد دراین‌باره گفت: «با تغییر سبک زندگی افراد، دیابت هم در حال افزایش است که شامل دیابت کودکان، عصبی، بارداری و... می‌شود. در مواقع حاد افراد دچار زخم‌های دیابتی شده و در راستای درمان آنها بخش زخم سلامتکده افتتاح شد.»

«حسین خیراندیش» با بیان اینکه در طب سنتی، تشخیص و درمان بیماری‌ها براساس سنجش مزاج کل بدن و سو مزاج ارگان‌های مختلف بوده و دیابت هم به دو نوع گرم و سرد تقسیم می‌شود افزود: «در بخش ویژه زخم سلامتکده روش‌های درمانی مختلف ارزیابی و در قالب یک پروسه علمی با مشارکت دانشگاه‌هایی که با این سلامتکده همکاری دارند، روند درمان انجام می‌شود.»

او ادامه داد: «در بخش ویژه زخم، بیماران به ۶ گروه تقسیم و درمان شان هم با پروتکل‌های مشخص شده پیگیری می‌شود. البته خدمات‌دهی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ است.»

درمانگاه سجاد(سلامتکده طب سنتی پونک) در جوار آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) منطقه ۲ با حضور «مرتضی جعفری» رئیس اتحادیه عطاران و داروهای گیاهی افتتاح شد. این آستان در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، خیابان پونه سوم قرار دارد.

کد خبر 699095

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha