گروه حوادث: چهار ‌گردنبند قاپ که درشرق تهران مرتکب 40 فقره سرقت از زنان شده بودند از سوی کارآگاهان پایگاه چهارم آگاهی دستگیر شدند.

دستگیری 4 جوان گردنبند قاپ هنگامی دردستور کار پلیس قرار گرفت که چند زن با مراجعه به پلیس از ربوده شدن طلاجاتشان توسط موتور سواران گردنبندقاپ خبر دادند.

با افزایش گزارش‌ها درباره گردنبند قاپیهای مشابه، کارآگاهان پایگاه چهارم آگاهی تهران بزرگ تحقیقات خود را درباره این پرونده آغاز کردند.

درحالی‌که ردیابی‌های پلیسی برای دستگیری سارقان ادامه داشت، مأموران گشت پلیس چند روز پیش به دو پسر جوان که سوار یک موتورسیکلت در شرق تهران درحال تردد بودند مظنون شدند.

دستور توقف موتورسواران صادر شد ولی آنان بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند که سرانجام در یک عملیات تعقیب وگریز پلیسی  دستگیر شدند.

دوپسر جوان بعد از بازداشت وانتقال به مرکز پلیس لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب چندین گردنبند قاپی با همدستی دو دوست دیگرشان اعتراف کردند.

با این اعتراف، پلیس عملیات دستگیری دوهمدست آنان را آغاز کرد ودو متهم در دوعملیات جداگانه بازداشت شدند.

بازپرس روشن روزگذشته با اعلام این خبر افزود: این چهار  جوان تاکنون به 40 فقره گردنبندقاپی اززنان تهرانی اعتراف کردند که17 شاکی آنان تاکنون شناسایی شده اند.

بازپرس روشن از شهروندان خواست درصورتی‌که از سوی این متهمان مورد سرقت قرار گرفته اند با مراجعه به پایگاه چهارم آگاهی اقدام به شناسایی سارقان کنند.

کد خبر 6900

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز