گروه حوادث: زنی که قصد داشت برای فریب خواستگار جدیدش، هویت شوهر سابقش را از شناسنامه‌اش پاک کند خود قربانی فریب سه جوان بی رحم شد.

پنجشنبه گذشته زن 27 ساله‌ای به آگاهی ورامین رفت و با شکایت از 3 جوان که وی را  مورد آ‌زار قرار داده بودند گفت: اوایل آذرماه با گذشت ماهها از جدایی از همسر اولم، قصد ازدواج مجدد داشتم، اما برای آنکه خواستگار جدیدم از ازدواج قبلی مطلع نشود، برای پاک کردن مشخصات همسر سابقم از شناسنامه به اداره ثبت احوال ورامین رفتم. اما در آنجا فهمیدم این کار غیر قانونی است، در حال خروج از اداره ثبت جوانی به نام وحید در مقابلم  قرار گرفت.

مرد جوان که متوجه مشکلم شده بود، مدعی شد پدرش در یکی از ادارات ثبت  سمت بسیار بالایی دارد  و او می تواند با دریافت 70 هزار تومان شناسنامه جدیدی برایم صادر کند، من که فکر می‌کردم شانس به من رو آورده است، حرفهای او را پذیرفته و دو قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه‌ام را به او تحویل دادم.

10 روز قبل در حالیکه دو قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه‌‌ام را در میدان راه آهن به وحید تحویل داده بودم، او با من تماس گرفته و از من خواست برای گرفتن شناسنامه‌‌ام به نزدیکی کارخانه قند بروم.

وقتی به آنجا رسیدم مرد جوان با یک دستگاه وانت در آنجا در انتظارم بود، وقتی شناسنامه را از او خواستم مدعی شد شناسنامه نزد پدرش است و  از من خواست برای دریافت شناسنامه، همراه او به منزلشان در آن نزدیکی بروم و پس از امضای برگه‌ها، شناسنامه را تحویل بگیرم.

من در ابتدا امتناع کردم ولی وقتی او گفت اگر به او اطمینان نکنم شناسنامه‌ام را تحویل نمی دهد سوار وانت شدم، پس از طی مسیر کوتاهی، ناگهان وحید ترمز شدیدی کرد و بلافاصله مرد دیگری با زور سوار وانت نیسان شد ،یک نفر دیگر نیز عقب خودرو پرید، آنها با تهدید سر مرا که وحشت‌ کرده بودم به زیر صندلی برده و بعد از کشاندنم به زمین‌های کشاورزی نزدیک خورین ورامین با تهدید چاقو مرا مورد آزار قرار داده و سپس در جاده ورامین رها کردند.

این زن در ادامه گفت: در ابتدا قصد داشتم به خاطر آ‌برویم شکایت نکنم، اما وقتی دیدم که ممکن است زنان دیگری نیز به این شیوه در دام سه جوان بی رحم بیفتند، با گذشت 10 روز از این حادثه وحشتناک اقدام به شکایت کردم.

با این شکایت ،به دستور سرهنگ احمد قاسم‌خانی فرمانده پلیس ورامین، تیم ویژه ای از کارآگاهان مسئولیت یافتند سه جوان فریبکار را شناسایی و دستگیر کنند، در حالیکه بررسی ها برای یافتن سه جوان که سابقه ای در پلیس نداشتند آغاز شده بود، بعد از چندین شبانه روز کنترل نامحسوس، ماموران به سه جوان که در کنار شعله های آتش در زمین های کشاورزی حلقه زده بودند مشکوک شده و با دستگیری آنها و مواجهه حضوری با زن شاکی، وحید و دو همدست او به نامهای مصطفی و وحید شناسایی شدند.

کد خبر 10645

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز