گروه حوادث: مرد ساده لوح بعد از دو ماه انتظار بی نتیجه برای اثرکردن نسخه خوشبختی یک رمال افغانی به دادسرا رفت و از او شکایت کرد.

رسیدگی به این پرونده زمانی در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت که مردی به نام جعفر 11 آذرماه به کلانتری شهرری مراجعه کرد و با شکایت از یک رمال افغان گفت: دو ماه قبل در حالی‌که همسرم قصد جدایی از مرا داشت به پیشنهاد یکی از بستگانم نزد مردی افغانی به نام حسین رفتم که مدعی بود می تواند با نوشتن نسخه طلایی خوشبختی مشکلم را حل کرده و مهر مرا دوباره در دل همسرم بیندازد.

بعد از رفتن به نزد رمال افغانی او  با شنیدن مشکلم، تند و تند با خط بسیار عجیبی شروع به نوشتن چیزهایی که مدعی بود دعای خوشبختی است بر روی یک ورق کرد و سپس گفت با خوردن ورق‌ها منتظر حل مشکلاتم بمانم.

در حالیکه 240 هزار تومان بابت دعای مرد رمال پرداخته بودم،دو ماه منتظر ماندم اما وقتی دیدم در این مدت نه تنها مشکلم حل نشد بلکه اختلافم با همسرم که علاقه‌‌زیادی به وی داشتم بیشتر شد  تصمیم به شکایت از رمال کلاهبردار گرفتم.

هنگامی که با شکایت مرد ساده لوح ، قاضی شمس بازپرس شعبه نهم دادسرای شهرری به بررسی  درباره مرد رمال دست زد، متوجه شد در طول یکماه گذشته شکایت‌های مشابهی به دادسرا ارجاع شده است. 

با دستور بازپرس شهر ری ،ماموران به خانه مرد شیاد در شهرک علایی رفتند و با دستگیری او که در حال دعانویسی برای چند زن بود، در بازرسی از خانه رمال افغان 61 ساله تعدادی کتاب دعا، قفل، طلسم، مهره‌مار و نعل اسب کشف شد.

شهیدیان- معاون دادسرای شهرری- روز گذشته با اعلام این خبر گفت: مرد شیاد که تاکنون سه شاکی دارد  با کیفرخواست صادره از سوی بازپرس شعبه 9 دادسرای شهرری در زندان به سر می‌برد.

کد خبر 10559

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز