گروه حوادث: ماموران پلیس اطلاعات اسلامشهر زمانی که دختر جوانی را به خاطر بد حجابی و پوشش نامناسب در اختیار ماموران اداره مفاسد قرار دادند، تصور نمی کردند او پسر جوانی است که با پوشش زنانه دست به فریب مردم و کلاهبرداری از آنها می‌زده است.

سرهنگ حمید چمنی، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان تهران روز گذشته با بیان این خبر گفت: اوایل دی ماه، ماموران پلیس اطلاعات اسلامشهر، هنگام گشت شبانه در سطح شهر متوجه مغازه‌ای در یکی از مناطق جرم خیز شهر شدند که ساعتی پس از نیمه شب باز بود و افراد زیادی به آنجا رفت و آمد داشتند.

از آنجا که فعالیت این مغازه پس از نیمه شب ممنوع بود و  احتمال می‌رفت آنجا پاتوق افراد خلافکار باشد، ماموران مغازه را پلمب کردند و از مالک آن خواستند برای رفع پلمب به اداره پلیس مراجعه کند.

سرهنگ چمنی ادامه داد: دو روز پس از این ماجرا دختر جوانی که حجاب نامناسبی داشت به اداره پلیس رفت و در حالی که ادعا می کرد از اقوام یکی از مسئولان پلیس است، با چرب‌زبانی خواست تا مغازه مورد نظر رفع پلمب شود ولی ماموران به دلیل رعایت نکردن حجاب و پوشش نامناسب، او را در اختیار ماموران پلیس زن قرار دادند.

وی افزود: در حالی که ماموران به بازجویی از دختر جوان پرداخته بودند،  پس از مشاهده رفتارهای مشکوک به بازرسی بدنی وی پرداختند که در این زمان مشخص شد که او یک پسر جوان است که با پوشش زنانه قصد فریب ماموران را داشته است، به این  ترتیب متهم که خود را مرجان معرفی کرده بود بازداشت و در بازجویی های تخصصی و پلیسی به کلاهبرداری در پوشش زنانه اعتراف کرد.

او گفت : از 6 سال پیش با استفاده از پوشش زنانه اقدام به فریب مردها می‌کردم و به این ترتیب دست به کلاهبرداری از آنان می زدم. امروز هم وقتی متوجه شدم مغازه یکی از دوستانم پلمب شده است، از او50 هزار تومان گرفتم و گفتم که مشکلش را 
حل می‌کنم. بنابراین با پوشیدن لباس زنانه به اداره پلیس رفتم تا ماموران را فریب دهم، اما آنها به خاطر وضعیت پوششم مرا دستگیر کردند.

 به گفته سرهنگ چمنی از متهم دستگیر شده که محمد علی نام دارد، دو شناسنامه به نام های مرجان و محمد علی کشف شده است که نشان می‌دهد او از شناسنامه مرجان برای اجرای نقشه های مجرمانه اش استفاده می‌کرده است. وی که مدتی نیز در آرایشگاه های زنانه کار می‌کرد قبلا هم به اتهامی مشابه دستگیر شده بود.

محمدعلی که 18 سال دارد در بازجویی ها گفت: شناسنامه جعلی را از  یکی از خیابان‌های تهران خریداری کردم تا به کمک آن بتوانم به راحتی مردم را فریب دهم.

وی ادامه داد: روزها برای آنکه خانواده‌ام متوجه کارهایم نشوند، با لباس پسرانه از خانه خارج می‌شدم و به تهران می‌رفتم‌، سپس در خانه‌ای لباس‌هایم را عوض می‌کردم و با قیافه زنانه اعمال مجرمانه‌ام را آغاز می‌کردم.

این گزارش حاکی است در حالی که تحقیقات پلیس نشان می‌دهد محمد علی به تعدادی خانه فساد در تهران نیز رفت و آمد داشته است، این احتمال وجود دارد که او با پوشش زنانه اقدام به فریب دختران فراری نیز می‌کرده است. 

هم اکنون متهم در بازداشتگاه پلیس به سر می‌برد و تحقیقات تخصصی درباره دیگر جرایم احتمالی او ادامه دارد.

کد خبر 11840

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز