پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی کریمی کاپیتان سابق تیم ملی ایران رسما از تیم ملی خداخافظی کرد.

به گزارش ایسنا علی کریمی ‌روز پنج‌شنبه با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم خود را برای خداحافظی از تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد.

داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با تایید این خبر گفت: علی کریمی ‌تصمیم خود را برای خداحافظی از تیم ملی گرفته و متن نامه خداحافظی او در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد.

در همین حال مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال نیز با اعلام این موضوع که در جریان خبر خداحافظی علی کریمی قرار گرفته است گفت: هنوز نامه‌ای مبنی بر این تصمیم علی کریمی‌ دریافت نکرده‌ایم.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال نیز با تاکید بر این که هنوز نامه‌ای مبنی بر خداحافظی علی کریمی‌از سوی فدراسیون فوتبال دریافت نشده است گفت: پس از وصول این نامه به سرعت آن را بررسی کرده و درباره‌اش تصمیم‌گیری می‌کنیم.

علی کریمی‌ پس از انجام سه بازی در ترکیب تیم پرسپولیس و به ثمر رساندن چهار گل چهارشنبه به تیم ملی فوتبال دعوت شد.[در همین رابطه]

متن کامل نامه علی کریمی‌به فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

جناب آقای علی کفاشیان، ریاست محترم فدراسیون فوتبال

به اطلاع جناب‌عالی می رساند با آنکه بیش از صدبار افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم همچنان این پیراهن برایم عزیز و مقدس است. اتفاقات چندماه اخیر و موانعی که در راه من در تیم ملی به وجود آمد، دور از مهر و محبت و خلوص نیت بوده. امروز احساس می‌کنم تیم ملی و گردانندگان آن با نبود این حقیر آرامش و تمرکز بهتری برای رساندن تیم ملی به سرمنزل مقصود خواهند داشت.

از این رو با تمام علاقه و عطش که در راه رسیدن به تیم ملی دارم نوعی احساس تحمیلی مرا رنج می دهد، فشار رسانه‌ها و مردم انتخاب واقعی را از انتخاب کننده بازیکنان سلب نموده از این رو باتوجه به جو فعلی ضمن عذرخواهی از مردم خوب و فهیم و تمامی آنهایی که با محبت و مهر صادقانه مرا پذیرا شده‌اند به خاطر مصلحت تیم ملی و با آرزوی توفیق برای دوستان ملی پوش دعاگوی آنان در راه پرفراز و نشیب تا جام جهانی هستم.

امیدوارم جنابعالی و مردم خوب شرایط مرا درک کرده باشند و بدانند که این تصمیم سخت و مشکل را صرفا به خاطر مصالح تیم ملی گرفته‌ام. زمانی با حضورم به تیم ملی خدمت می‌کردم و امروز با خداحافظی از تیم ملی خدمت بیشتری انجام داده‌ام. به امید صعود تیم ملی به جام جهانی و خوشحالی تمام ملت عزیز ایران.

علی کریمی، بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس

کد خبر 65338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز