سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۸۷ - ۰۴:۵۰
۰ نفر

گروه ورزشی: داستان مشاجره‌های علی دایی و علی کریمی همچنان ادامه دارد.

 دایی پس از اینکه با جواب منفی کریمی روبه‌رو شد در مصاحبه‌‌ای اعلام کرد که دیگر او را دعوت نخواهد کرد و در کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه هم حرف‌های مختلفی در این مورد زد که واکنش کریمی را به همراه داشته است.

به نظر می‌رسد که این موضوع در هفته‌های آینده هم یکی از سوژه‌های خبر‌ساز فوتبال ایران خواهد بود.

کریمی اما در گفت‌وگو با مهر ابتدا  با تکذیب مصاحبه‌هایی که طی چند روز گذشته از وی در برخی روزنامه‌ها منتشر شده، می‌گوید: «اگر سکوت کرده‌ام تنها به خاطر منافع و مصالح ملی است. فکر می‌کنم همه مواردی که لازم بود را در این نامه تشریح کرده‌ام و فکر نمی‌‌کنم، نیاز به توضیح بیشتری در این زمینه باشد.»

وی ادامه می‌دهد: «هیچ کدام از صحبت‌هایی که پس از انتشار این نامه از جانب من در قالب گفت‌وگو در برخی روزنامه‌های ورزشی چاپ شده است، واقعیت ندارد و همه آنها را تکذیب می‌کنم. اگر هم درحال حاضر سکوت کرده‌ام به این دلیل نیست که حرفی برای گفتن یا جوابی برای سرمربی محترم تیم‌ملی نداشته باشم، فقط و فقط به خاطر مصالح تیم‌ملی چیزی نمی‌گویم اما مطمئنا در آینده همه چیز برای مردم مشخص خواهد شد.»

 کفاشیان، همچنان امیدوار به بازگشت  کریمی  

از طرفی علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال همچنان امیدوار است که کریمی به تیم‌ملی برگردد. او در این مورد می‌گوید: «با وجود همه کدورت‌ها، همچنان امیدواریم که علی کریمی به تیم‌ملی برگردد.» کفاشیان در گفت‌و‌گو با   فارس ادامه می‌دهد: «هنوز نامه‌ای از سوی علی کریمی به فدراسیون نرسیده است. البته او بازیکن بزرگی برای فوتبال ایران است.

امیدوارم این کدورت برطرف شود و برای حل آن تلاش‌مان را ادامه خواهیم داد.» رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید: «در مورد انتخاب نفرات ملی‌پوش، کادر فنی و علی دایی تصمیم نهایی را می‌گیرند. به نظر ما هنوز داستان بازگشت کریمی به تیم ملی تمام شده نیست. او به فدراسیون نامه نوشته است. او از دست دایی ناراحت نیست بلکه از فدراسیون و من ناراحت است. سعی می‌کنیم این کدورت را برطرف کنیم و امیدواریم کریمی به تیم‌ملی ایران برگردد. دوست نداریم کدورت بین ورزشکاران وجود داشته باشد.»

هر چند کفاشیان از احتمال بازگشت کریمی خبر می‌دهد ولی با اتفاقاتی که در این چند روز به وجود آمد نباید به این زودی در انتظار بازگشت کریمی باشیم. دایی همچنان سرمربی تیم ملی است و خودش هم اشاره کرده که دیگر کریمی را دعوت نخواهد کرد، از طرفی کریمی هم تمایلی ندارد که در شرایط فعلی برای تیم‌ملی بازی کند.

کد خبر 65735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز