همشهری آنلاین: بازی فوتبال ایران و کره‌شمالی که ساعت پنج عصر چهارشنبه 24 مهر برگزار می‌شود، به صورت زنده از شبکه سه سیمای ایران پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا یکی از مدیران ورزش صدا و سیما گفت: طبق برنامه‌ از پیش اعلام شده دیدار تیم‌های فوتبال ایران و کره‌شمالی از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010، به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این بازی ساعت 17 برگزار می‌شود و هموطنان می‌توانند این مسابقه را از تلویزیون تماشا کنند.

پخش مستقیم برای هفت کشور

در همین حال تهیه‌کننده برنامه‌ی فوتبال برتر که بازی فوتبال «ایران و کره‌شمالی» را در قالب آن روی آنتن سیما می‌برد گفت: این بازی باتوجه به استانداردهای اعلام شده از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تصویربرداری و برای هفت کشور به طور مستقیم پخش می‌شود.

مهدی هاشمی: برای پخش بازی تیم‌ملی ایران در کره‌شمالی هیچ مشکلی نبوده و هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از روز گذشته نیز واحدهای صدا‌وسیما در ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند.

او تاکید کرد: موضوع حق پخش مستقیم تلویزیونی جزو مسائلی است که درباره‌ی آن مشکلی وجود ندارد، بنابراین مساله‌ای برای مستقیم‌ روی آنتن فرستادن سایر بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران درچارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 وجود ندارد.

عضو شورای سیاستگذاری ورزش صداوسیما در پایان درباره‌ی چگونگی پخش بازی تیم ملی ایران و کره شمالی گفت: دو واحد اصلی سیار، یک واحد ویژه پخش حرکات آهسته (Slow motion) و سیستم فنی در ورزشگاه آزادی این بازی را پوشش می‌دهند و دست کم 9 دوربین رقابت تیم ملی ایران با کره شمالی را از ساعت 17 به تصویر می‌کشند.

کد خبر 65897

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز