یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه‌ هیئت دولت گفت: پس از سفر به نیویورک خبرهای خوبی برای شما داریم.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد، در ابتدا و پس از قرارگرفتن در حلقه خبرنگاران در پاسخ به خبرنگاری از وی پرسید: نظرتان درباره طرح سوال از شما در مجلس شورای اسلامی چیست؟، گفت: امروز سوال جواب نمی‌دهم.

خبرنگار دیگری به رئیس‌جمهور گفت: "آیا شما مباحث مربوط به قرارداد کرسنت را دنبال می‌کنید، نتیجه آن چه شد؟" که رئیس‌جمهور به وی گفت" شما چند سال دارید که خبرنگار در پاسخ گفت 24 سال، اگر خدا قبول کند."

احمدی‌نژاد به وی گفت: جوان خوبی هستید، ولی امروز مصاحبه نمی‌کنم.

رئیس‌جمهور همچنین در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود" در جریان سفر به نیویورک ممکن است با اوباما، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت‌وگویی انجام دهید" گفت: برنامه‌های سفر به نیویورک در حال نهایی شدن است و ان‌شاءالله آنها را بیان خواهیم کرد.

در ادامه خبرنگاری به رئیس‌جمهور گفت: "چندی پیش با شما مصاحبه‌ای داشتم و شما بر اهمیت نظارت بر قیمت‌ها تاکید داشتید، ولی گویی در برخی جاها این نظارت اعمال نمی‌شود، نظر شما در این ارتباط چیست؟" احمدی‌نژاد در پاسخ به وی گفت: امروز مصاحبه نمی‌کنم

رئیس‌جمهور هم‌چنین در پاسخ به پرسشی درباره سفرهای استانی در ماه مبارک رمضان گفت:‌ همانطور که گفته‌ایم به شهرستان‌های استان تهران می‌رویم و در این ارتباط برنامه‌ریزی می‌کنیم.

در ادامه خبرنگاری به رئیس‌جمهور گفت" برخی نمایندگان و رسانه‌های منتقد از شما ایراد می‌گیرند که چرا لایحه‌ هماهنگ پرداخت حقوق اجرا نمی‌شود؛ در صورتی که برخی از این مواد لایحه کامل نشده است" که رییس‌جمهور به این خبرنگار نیز گفت: ‌مصاحبه نداریم.

 احمدی‌نژاد هم‌چنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری که به وی گفت" هدیه‌ِ خبرنگاران چه شد" گفت:‌ این کار انجام می‌شود؛ در حال آمار گرفتن هستند.

خبرنگار دیگری به احمدی‌نژاد گفت" مهمترین دعایی که سر افطار انجام دادید چه بود؟" که وی در پاسخ گفت: ‌دعا برای شما، تمام ملت ایران و تمام ملت‌های عالم.

خبرنگار دیگری به رئیس‌جمهور گفت "شما با اقشارگوناگون در ماه رمضان مراسم افطاری برگزار کرده و می‌کنید؛ آیا قصد ندارید به خبرنگاران افطاری بدهید که رئیس‌جمهور اظهار کرد:‌ پیشنهاد خیلی خوبی است.

خبرنگار دیکری به رئیس‌جمهور گفت" مدت زیادی است با خبرنگاران گفت‌وگو نکرده‌اید" که رییس‌جمهور گفت: به زودی با خبرنگاران صحبت و سعی می‌کنم این گفت‌وگو قبل از انجام سفر باشد. وی اضافه کرد: بعد از سفر خبرهای خوبی دارید.

خبرنگار دیگری به احمدی‌نژاد گفت: ما امروز در مورد قرارداد کرسنت از وزرای مرتبط سوالاتی کردیم؛ ولی جواب آنها بعضا متناقض بود. نظر شما در این ارتباط چیست؟ آیا ما شرکت بهتری از کرسنت پیدا نمی‌کنیم که با آن قرارداد ببندیم؟"

پیش از این که احمدی‌نژاد پاسخ بگوید، خبرنگاری گفت"این سوال سختی است"که رئیس‌جمهور در پاسخ گفت:" نه سوال سختی نیست."

کد خبر 63323

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز