همشهری آنلاین: رئیس‌جمهور با قدردانی از حمایت‌های همیشگی و قاطعانه مقام معظم رهبری از دولت نهم ، تاکید کرد: این حمایت‌ها مسئولیت اعضای دولت و زیرمجموعه آن را چند برابر می‌کند.

به گزارش ایسنا دکتر محمود احمدی‌نژاد یکشنبه (10 شهریور) در آغاز جلسه هیئت دولت که به ریاست وی تشکیل شد، با بیان این که تایید رهبر معظم انقلاب نسبت به عملکرد دولت نشانه آن است که باید با تلاش خستگی‌ناپذیر به مسیر خود ادامه دهیم، اظهار امیدواری کرد مجموعه دولت هم‌چنان بتواند نظر معظم‌له را تأمین کند.

رئیس‌جمهور هم‌چنین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به تمام مسلمانان جهان به ویژه مردم ایران، گفت : در این ماه انسان‌ها فرصت می‌یابند تا در سایه دعا ، مناجات و تلاوت قرآن ، خود را به خداوند متعال نزدیک‌تر سازند.

وی افزود: باید قدر این ماه مبارک را بدانیم و با اعمال و گفتار خود، خشنودی خداوند و بندگان مومن او را فراهم آوریم.

در ادامه جلسه هیئت وزیران ، آیین‌نامه اختصاص شناسه ملی برای تمام اشخاص حقوقی به تصویب رسید.

بر اساس این آیین‌نامه، کلیه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، شرکت‌ها، احزاب، سازمان‌های مردم‌نهاد و موسسات فرهنگی ملزم شده‌اند تا از شناسه ملی استفاده کنند .

این آیین‌نامه به پیشنهاد معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ئییس‌جمهور به منظور ایجاد انضباط مالی و اداری و تسهیل تبادل اطلاعات بین دستگاه‌های اجرایی کشور به هیئت دولت ارائه شده بود.

کد خبر 62093

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز