پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیروز کریمی، مربی تیم صبا باتری در ضیافت این تیم که رئیس هیئت فوتبال استان قم و معاون استاندار نیز حضور داشتند قول داد در بازی جمعه 22 شهریور تیم استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ضیافت تیم فوتبال صباباتری قم با حضور رئیس هیئت فوتبال استان، معاون استاندار و عضو هیئت مدیره باشگاه صبا از سوی هیئت فوتبال استان قم در محل هتل المپیک برگزار شد.

فیروز کریمی در این میهمانی با اشاره به برنامه‌های تیم صبا در لیگ برتر گفت: به هواداران قول داده بودیم که از هفته پنجم رقابت‌ها به وضعیت خوبی رسیده و برد را برای هواداران به ارمغان آوریم.

سرمربی تیم صبا افزود: با توجه به تعطیلی لیگ در هفته پنجم و شروع بازی‌ها از هفتم ششم مجبور هستیم استقلال را شکست داده و اولین برد صبا را در ورزشگاه یادگار امام جشن بگیریم.

کریمی از هواداران خواست تا در بازی روز جمعه بدون هیچ حاشیه‌ای تنها صبا را تشویق کنند.

در ادامه این جلسه رئیس هیات فوتبال استان قم نیز برپایی نماز جماعت برای اولین بار در روز برگزاری بازی صبا و استقلال را مهم‌ترین برنامه این هیئت برشمرد و افزود: با هماهنگی به عمل آمده با اداره کل تربیت بدنی به تماشاگران افطاری داده می‌شود.

مهدی متقیان هم چنین با پیش بینی ازدحام جمعیت در بعد از ظهر جمعه برای دریافت بلیت بازی گفت: مقرر شد بلیت‌های این بازی از ساعت 9 صبح روز جمعه در ورزشگاه حیدریان فروخته شود. هم چنین کسانی که موفق به دریافت بلیت نشوند می‌توانند ساعت 17 روز جمعه در محل ورزشگاه یادگار امام (ره) بلیت مسابقه را دریافت کنند.

در پایان این جلسه حاجی زاده، معاون امنیتی استاندار قم با ابراز خرسندی از واگذاری تیم صبا باتری به قم بر حمایت مادی و معنوی از این تیم چهت حضور قوی و موثر در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد.

وی در خصوص کادر فنی تیم نیز گفت: تیم صبا بهترین کادر فنی را از نظر اخلاقی و عملی در اختیار دارد.

کد خبر 63097

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز